6 Reacties

3 dagen geleden

Oh zag jouw topic melding en dacht “EINDELIJK IK BEN DUS NIET DE ENIGE” 🤣 ik heb vanmezelf dus een hele platte gespierde buik… en tis mijn eerste zwangerschap… en heb de indruk dat ik nu dus naarmate mijn buikje groeit ik die spieren echt voel scheuren 🥲 zo pijnlijk gevoel dat ik er soms een warmte krukje op leg (kersenpitje) lauw niet te heet mag wel. En helpt wel. Ook onder de douche staan met warm water lekker ontspannend ☺️ maar verder weet ik niet hoelang dit gaan aanhouden… als ik dit aan mijn zussen of vrienden rond vraag die ook een kindje hebben die zeggen dan dat ze dit niet meemaakte zo een spierpijn omdat ze van zichzelf al een vetbuikje hadden voor hun zwangerschap dus dan voelde ze het niet zo even erg… of gewoon helemaal niet… hahah

3 dagen geleden

Inderdaad, minste dat ik m’n buikspieren gebruik achteraf stekende zeurende pijn 🫣😅 ik laat mij zo veel mogelijk recht trekken door mijn vriend 😂

3 dagen geleden

Heeft iemand nog pijn rond de navel? Amai bij lachen enz heb ik echt stekende pijn...

Reactie op Jonii

Heeft iemand nog pijn rond de navel? Amai bij lachen enz heb ik echt steken ...
Ja heb ik ook last van! Mijn huid staat ook zo heel strak rond mijn navel precies. Weet ook niet of ik hier iets aan kan doen. Ik probeer meer crème te smeren dan anders en dan is de pijn wel wat minder.

3 dagen geleden

Reactie op GekwalificeerdeDroom807496

Ja heb ik ook last van! Mijn huid staat ook zo heel strak rond mijn navel p ...
Amai dat is zoo lastig! 🫣

3 dagen geleden

Is normaal, ik heb dit ook. De kine vertelde mij om niet meer gewoon recht te komen en de buikspieren zo min mogelijk te belasten. Indien je half ligt of ligt in de zeten/ je bed moet je op je zij draaien en dan rechtkomen. Is veel gemakkelijker om recht te komen. Anders zou je schade kunnen aanrichten aan je buikspieren. Eventueel tips vragen aan vroedvrouw of gynea of eens online zoeken ☺️