Mijn bh’s passen allemaal al niet meer sinds ik ongeveer 15 weken ben. Ze werden al een tijdje minder comfortabel maar sinds toen kan ik ze gewoon echt niet meer aan. Ik ben toen enkele goedkope bh’s gaan kopen in grotere maten maar ook die passen nu al 2 weken niet meer en vond ik sowieso al niet meer comfortabel zitten. De beugel werd precies altijd uit zijn plaats geduwd door de buik 😅
Wat voor bh’s dragen jullie/raden jullie aan?
Ik heb al gekeken naar voedings bh’s maar ik vind ze overal enkel in maten waar ik niet in pas. Voor de zwangerschap had ik maat 75E/F (afhankelijk van het merk). Geen idee welke maat ik zelf nodig zou hebben maar alles wat ik pas was tot nu toe te klein.
Ik dezelfde cupmaat en heb er nu 2 van Bressy maat L. Zijn wel wat gekrompen in de droogkast, maar dat is men eigen fout 😅 ik denk da ik ondertussen maat xl zelfs moet bestellen. Ze zitten wel echt goe en hebben geen beugel en brede bandjes 😊
Mijn gewone bh’s waren zwaaar push up geworden en veel te strak rond mijn ribben door de zwangerschap. Ik heb medela, maar in maat XL, en van h&m heb ik ook zwangerschapsbh in maat 75E (mijn gewone maat). En die zitten echt uitstekend
Ik heb zelf ook een grote cup (80E/75F voor de zwangerschap). Ik heb nu twee voedingsbh’s van hunkemoler (zeker niet de mooiste, maar oh zo comfi. Is ook zonder beugel) en eentje van noppies (wel met beugel) via een zwangerschapskleding winkel
Ik heb de voedingsbh van H&M gekocht toen ik 13 weken was omdat ik toen echt uit mijn bh’s scheurde. En omdat ik niet wist hoe mijn borsten verder nog gingen groeien wilde ik niet te duur kopen. Ze zitten prima maar ik mis wel steun. En voorlopig zijn mijn borsten stabiel gebleven in hun groei dus ik was van zin om binnenkort wat degelijkere voeding bh’s te kopen bij de livera.