25 Reacties
22 dagen geleden
Ik volg mee.. hier ook geen hospitalisatie verzekering door te veranderen van werk en te laat aangedacht om er zelf 1 af te sluiten en nu zit ik dus ook zonder
22 dagen geleden
Hallo, ben zes keer bevallen zonder een hospitalisatie verzekering. En de facturen vielen wel mee. Het hangt er vooral vanaf of je verdoving wil of niet. Ben 1 keer bevallen met apoedkeizersnee had toen een factuur gekregen van 175 euro, geloof ik. Wat de hoogste was. 5 x bevallen zonder verdoving en de factuur was tussen de 120 en 150. Hangt er ook vanaf of je de volle vier dagen blijft. Bleef altijd maar 48 uur.
22 dagen geleden
Reactie op Angele123
Valt de bevalling en ziekenhuisverblijf niet onder de normale verzekering?
Nee valt onder hospitalisatieverzekering , zo is het mij allesinds toch verteld geweest
22 dagen geleden
Reactie op Oumy
Als je een ruggenprik neemt, dan kom je op zo een bedrag uit. Werd me desti ...
Ik heb het er over gehad met de mensen van het ziekenhuis. De prijs hangt uiteindelijk af van; kamer, douche, geen douche, bad,.. en ruggenprik, keizersnede,.. natuurlijk ook welk ziekenhuis je bevalt.
22 dagen geleden
Ik heb zelfs een hospitalisatie verzekering voor een twee persoonskamer maar heb toen een eenpersoonskamer genomen. Moest toen €1000+ betalen
22 dagen geleden
Reactie op M.N.
Heb ook geen hospitalisatieverzekering, net te laat geweest om mij aan te s ...
Zelfde hier 🙈
22 dagen geleden
2000 moeten betalen ik had verzekering maar ze gaven mij ontslag op werk dus zat ik zonder verzekering
22 dagen geleden
Net keer gevraagd aan een vriendin die in mei beviel mét hospitalisatie. Natuurlijke bevalling zonder epidurale en ze kreeg een afrekening van 3500 waarvan ze 1800 terugbetaald kreeg. 🫣 Dus ik snap echt niet hoe het kan dat hier mensen zonder verzekering aan véél minder liggen haha
21 dagen geleden
Reactie op Decrolise
Net keer gevraagd aan een vriendin die in mei beviel mét hospitalisatie. Na ...
Dat lijkt mij echt veel te veel. Is daar niet sws iets mis gegaan met de berekening?
21 dagen geleden
Reactie op Decrolise
Net keer gevraagd aan een vriendin die in mei beviel mét hospitalisatie. Na ...
Dat lijkt me ook wel heel erg veel hoor... in mijn omgeving allemaal met hospitalisatieverzekering en die bedragen liggen bijlange niet zo hoog