10 Reacties
één dag geleden
Reactie op -RL
Wij gaan eind maart (31 weken) naar canarische eilanden 😊 echt wel op het ...
Oh wauw zalig! Wij hebben ook al een reis geboekt in de krokusvakantie waar ik 29w zal zijn.. Dus ben benieuwd of ik nog energiek ga zijn zoals nu 😅 Lees ook dat je vanaf 28w vliegen bepaalde zaken in orde dient te brengen voor je gaat vliegen, wist ik allemaal niet
één dag geleden
Wij hebben besloten om niet op babymoon te gaan. Ik heb geen zin om zwanger op zo een klein stoeltje te zitten, amper iets te kunnen eten / op alles te moeten letten bij al dat lekker eten, in de warmte mij vooruit slepen met een buik en rugpijn, neen danku😅 Wij gaan wel een weekendje naar zee met onze 1ste huwelijksverjaardag, ik ben dan 34w zwanger.
We gaan ipv op babymoon lekker op vakantie met ons 3tjes eind september, dan is de kleine 4 maand en kan ik weer lekker alles eten & cocktails drinken en opladen na een intense periode! 🥰
één dag geleden
8&9 maart gewoon simpel naar Brugge.. vliegvakanties doen wij nooit
21 uur geleden
Reactie op M.N.
Oh wauw zalig! Wij hebben ook al een reis geboekt in de krokusvakantie waar ...
Gewoon doen wat voor jou goed voelt. Hangt per persoon en per zwangerschap af..
Bij mijn eerste op 26w naar rhodos geweest en rondgetrokken, ging prima. Wel goed gedronken in die hitte..
Week voor ik bevallen ben een weekend naar Brugge geweest en constant gewandeld, ging ook prima.
Als het je eerste kindje is dat op komst is zou ik het zeker doen als je zwangerschap het toelaat omdat vakanties nadien niet meer hetzelfde zijn😊 & batterijen goed opladen voor de gebroken nachten aanbreken de eerste weken haha🙊
Qua documentatie hangt dit per luchtvaartmaatschappij af. Best bij hun informeren zodat je bij hebt wat nodig is. Meestal is dit na 28 weken gewoon een fit to fly verklaring van de gynaecoloog.
Luister vooral naar je lichaam op vakantie en geniet!
Wij hebben nu gekozen voor een rustvakantie aan het strand met de nodige speelvoorzieningen voor ons zoontje omdat ik al wat verder ga zijn.
Kortom, geniet van de zon, rust en laatste keer met u tweetjes 🫶
19 uur geleden
Wij gaan naar Berlijn als ik 26 weken ben, lekker met de trein zodat ik onderweg gewoon kan bewegen/zitten wanneer ik wil.
18 uur geleden
Wij gaan met krokus (30w) op skivakantie. Met de hele familie en vrienden. Ik ga helaas mijn skilatten thuislaten maar ben wel van plan om veel te gaan wandelen, lezen, genieten van de berglucht en terrasjes in de zon. De autorit vind ik nog het spannendste.
7 uur geleden
Reactie op -RL
Gewoon doen wat voor jou goed voelt. Hangt per persoon en per zwangerschap ...
Oh thanks voor duidelijkheid! Tis ook echt een rustvakantie aan het strand! Dus ik zal wel zien hoe het met mij persoonlijk vordert tegen dan.. Normaal zit ik dan begin 3e trimester dus hopelijk nog veel energie 🤭 Mercie! Geniet ook van jouw verlof 🙏🏼🤍