7 Reacties
10 dagen geleden
Ze hebben nu nog veel ruimte en kunnen daar nu ook gebruik van maken..ook zijn er nu veel groeispurtjes waardoor ze soms wat rustiger zijn. Hier merk ik nu bv dat wanneer mijn kinderen thuis zijn onze buikbaby niet beweegt, aangezien ze steeds meer horen vond ik dat een logische ontwikkeling. Maar dat is mijn visie en ik hoop je alleen wat gerust te stellen
9 dagen geleden
Ik had dit ook vorige week en had toevallig de vrijdag een echo, op die echo zag ik superveel beweging maar ik voelde niets dus er was niets aan de hand. Ondertussen voel ik hem terug heel goed dus is idd een kwestie van ligging/…
Als je de baby helemaal niet meer zou voelen, ga dan wel gerust langs bij je gynaecoloog!
9 dagen geleden
Ik denk dat stress ook een rol kan spelen. Ik ben nu al een week thuis van mijn werk en de baby's zijn duidelijk veel rustiger nu dan toen ik aan mijn bureau aan het werk was. Op mijn werk voelde ik hen bijna de hele dag door nu minder. Ook zijn ze wat gedraaid aangezien de spampjes anders voelen. Als ik ze al enkele uren niet gevoeld heb geef ik lichte duwtjes op mijn buik of neem ik mijn buik vast en beweeg dan eens. Meestal reageren ze dan en stelt dit ook gerust. Ik ben nu 25+5
9 dagen geleden
Reactie op ansotje4
Ik denk dat stress ook een rol kan spelen. Ik ben nu al een week thuis van ...
Ik ben al van bij de start van de zwangerschap thuis, dus ik heb niet echt stress.
Maar zou in sommige situaties idd kunnen...
Ja, met duuwtjes kan ik het ook soms uitlokken.
Maar het blijft wel heel zacht. Hopelijk draait hij snel terug, zodat ik het 'harder' voel. 😊