20 Reacties

8 dagen geleden

Ja hoor is normaal op deze termijn.. nu gaan ze beginnen omhoog kruipen😊

8 dagen geleden

Hier nu 24 weken en begin nu ook hoger wat te voelen maar vooral zo laag als jou , lekker boven op mijn blaas haha. Dus helemaal normaal op deze termijn

8 dagen geleden

Ik herken perfect hoe je de schopjes/bewegingen beschrijft. Bij mij voelt het ook zo .. voelt niet echt als een schopje maar meer als een belletje die ontploft inderdaad 😜 ik voel haar ook nog heel laag.

8 dagen geleden

Zie net in je naam dar we dezelfde uitgerekende datum hebben, hier ook 25/05/2025 🥰

8 dagen geleden

Heb jij ook een voorliggende placenta? Ik ben 1 dag na jou uitgerekend en voel het op dezelfde manier.

8 dagen geleden

Blij te horen dat ik niet de enige ben stelt toch echt gerust . Want ik vind het soms een akelig gevoel , meeste mama’s zijn helemaal enthousiast en soms denk ik wat een raar gevoel en denk ik dat ze er al uit wil komen doordat het zo laag is haha 🙈ik heb inderdaad een voorliggende placenta

8 dagen geleden

Reactie op Pipp@

Heb jij ook een voorliggende placenta? Ik ben 1 dag na jou uitgerekend en v ...
Ik heb ook een voorliggende placenta, misschien daardoor dat wij het ook net wat op een andere manier voelen

8 dagen geleden

Reactie op BabyLexie250525

Blij te horen dat ik niet de enige ben stelt toch echt gerust . Want ik vin ...
Ik dacht gisterenavond precies hetzelfde, was al aan het opzoeken hoe indalingspijn voelt enz … 🙈 kan me soms echt zo zorgen maken hé

8 dagen geleden

En misschien nog een rare vraag? Maar voelen jullie baby dan heel vaak of niet? Want in heb dat telkens als ik neerzit of net iets gegeten heb dat ik dat zo wel 10 keer na elkaar kan voelen

8 dagen geleden

Reactie op Liesbeth.vl

Ik dacht gisterenavond precies hetzelfde, was al aan het opzoeken hoe indal ...
Je bent zeker niet alleen , genieten van de zwangerschap vind ik lastig aangezien ik zoveel zorgen heb

8 dagen geleden

En misschien nog een rare vraag? Maar voelen jullie baby dan heel vaak of n ...
Ik voel die van mij echt veel.. zeer actieve baby.. maar ook momenten niet.. normaal ontwikkelen ze nu een slaapritme dus zal wel normaal zijn

8 dagen geleden

Reactie op Zoë Vangenechten

Ik voel die van mij echt veel.. zeer actieve baby.. maar ook momenten niet. ...
Heb jij ook een voorliggende placenta?

8 dagen geleden

Reactie op Liesbeth.vl

Ja 🙈

8 dagen geleden

Reactie op Liesbeth.vl

Achterliggende, ik voel hem al van op 14-15 weken

8 dagen geleden

Reactie op Zoë Vangenechten

Ik voel die van mij echt veel.. zeer actieve baby.. maar ook momenten niet. ...
Kan me hierin vinden dus zal inderdaad wel normaal zijn🙈

8 dagen geleden

Reactie op Liesbeth.vl

Zie net in je naam dar we dezelfde uitgerekende datum hebben, hier ook 25/0 ...
En allebei een meisje! 💕

8 dagen geleden

Ja ik voel hem ook plots redelijk veel, sinds week 20 ofzo ben ik daar zeker over. Elke avond en elke ochtend, en regelmatig tussendoor als ik rustig ben :) ik kijk er wel niet naar uit op er later echt op te moeten letten, dat bezorgt me toch een beetje stress

8 dagen geleden

En allebei een meisje! 💕
Grappig, ik met een jongetje een dag later uitgerekend 😊

7 dagen geleden

Ik voel af en toe een schop. En dan met tussenpozen weer een schop. Maar wel aan een vrij rustig tempo. Soms voel ik ze paar x wat harder na elkaar. Ik voel ze ook steeds ergens anders. Vanochtend voelde ik ze hoger in mijn buik, wat de eerste keer was. En nu ‘s avonds voel ik ze weer lager. Het verschilt ook vaak in hardheid. Denk dat het er ook mee te maken heeft hoe ze ligt. En door die voorliggende placenta is het niet altijd even goed te voelen. Maar het word iedere week duidelijker. Wel heel bijzonder.