9 Reacties

één dag geleden

Ik had dit voor ook voor ik mijn resultaten van de NIPT terug kreeg. Ik ben uitgerekend voor 31 mei dus zit zowel in het forum van mei als juni & zag ook op een bepaald moment heel veel berichtjes over mama's die hun kindjes verliezen & dit maakte mij ook echt bang. Hetgene dat mij vooral heeft geholpen & nu nog steeds helpt is het idee zolang ik geen hevige krampen of pijn in mijn buik heb gecombineerd met bloedverlies is alles oké met onze baby. Ik ben donderdag 15 weken & verlang echt tot ik de baby voel in mijn buik, dan zal dit ook telkens een reminder zijn dat de baby nog oké is tussen de maandelijkse afspraken. Je bent zeker niet alleen die zich zorgen maakt & telkens hoopt dat alles oké is. Ik denk dat dit een moederlijk reflex is dat nu al inkickt.

één dag geleden

Ik voel helemaal niks🥴 wat mij dus ook wat bang maakt😔 maar ik denk dat je gelijk hebt! Bedankt❤️

één dag geleden

Reactie op Ninadewever

Ik voel helemaal niks🥴 wat mij dus ook wat bang maakt😔 maar ik denk dat j ...
Nee ik voel nu ook niks, I mean geen zwangerschapskwaaltjes, baby voel ik nog niet bewegen. Het enige dat ik merk is dat mijn buik wel al iets gegroeid is. Baby voelen zal pas voor rond de 20 weken zijn denk ik. Sommige voelen al iets vroeger maar dat hangt af van positie baby & placenta & of je het wel opmerkt & kan herkennen als baby bewegingen in je baarmoeder.

één dag geleden

Denk dat iedereen dit heeft? Ik heb nu ook 15 weken en heb immens veel schrik dat ze volgende week woensdag zullen zeggen van sorry, ik vind geen hartslag meer / je zoontje is gestopt met groeien op X aantal weken. Die onzekerheid is immens, puur omdat je realistisch moet zijn en weet dat er nooit een 'safe zone' is tijdens een zwangerschap helaas. En eens je de baby dan zal voelen, gaan we opnieuw in paniek schieten als je die dan een bepaalde periode niet meer voelt... Tis gewoon erg lastig allemaal 😓 'Heb vertrouwen in je lichaam' jaja, gemakkelijk gezegd haha

één dag geleden

Reactie op Decrolise

Denk dat iedereen dit heeft? Ik heb nu ook 15 weken en heb immens veel schr ...
Jaa!! Precies….🥴 terwijl mijn eerste zwangerschap echt geweldig was😅😩

één dag geleden

Reactie op Ninadewever

Jaa!! Precies….🥴 terwijl mijn eerste zwangerschap echt geweldig was😅😩
Ik heb ook het gevoel dat mijn bezorgdheid groter is dan bij mijn eerste zwangerschap omdat ik heel veel heb zien misgaan bij mensen in mijn directe omgeving. Geen tips helaas, alleen herkenning

één dag geleden

Ik ben 15w en ben ook enorm bang en onzeker… ik heb al m’n hele zwangerschap geen symptomen en ondanks de goede nip test heb ik ook veel stress…

één dag geleden

Ik ben momenteel ook 16weken en heb hier ook schrik voor zeker omdat ik onze jongen nog niet voel

12 uur geleden

Ik merk dat ik er vandaag ook meer last van heb.. ik ben net 15 weken.. heb dit voorjaar mijn kindje verloren op 6/7 weken.. dus nu ben ik ook nog elke keer bang voor de woorden “er is geen hartslag..” maandag heb ik mijn 16weken echo.. maar dat duurt zoooo lang