Ik ben nu 18 weken en was eigenlijk wel benieuwd wie haar baby eigenlijk al voelt, op hoeveel weken en hoe dit voelt :p
Ook als je al iets buitenaf voelt.
Ik voel zelf nog niet veel of bijna niks. Weet niet als het lucht is of de baby 馃槀
Ik ben nu 16 weken en 5 dagen.. & als ik op me zij lig dan voel ik het maar nog niet extreem en nog niet dagelijks! Vandaag op controle geweest en gevraagd of het al kon zodanig dak wel 100% ben dat de baby is & ze zei dat het kon maar zoals ik al zei niet extreem.. Is pas voor binnen paar weken (rond de 20w)
Ik zit ook in week 18 en voel de baby sinds een paar dagen, vooral 's avonds. Het voelt als zachte plopjes een stukje boven mijn schaambeen. Voordien twijfelde ik ook heel hard of ik hem echt voelde, maar nu is het veel duidelijker
Ik voelde het de eerste keren rond eind de 15 weken. Toen was het heel zachtjes soort van gekietel. Nu 17 weken en ik voel hem elke dag. Lijkt wel alsof er daarbinnen een visje zit die af toe met zijn staart ergens tegen duwt 馃槄
Mijn placenta ligt ook vanachter.
Tussen week 13-14 voelde ik al gekietel binnenin. Rond week 15 voelde ik haar effectief bewegen, maar voel ze niet elke dag even fel. Is wel mijn tweede kindje.