Hallo iedereen
Mijn zoontje is bijna 5 weken. Ik geef borstvoeding en zou binnenkort graag af en toe een flesje met gekolfde melk geven.
Welke flesjes gebruik ik best en welke speentjes? Het is nogal een gulzige drinker.
Tips voor een goede draagbare flessenwarmer zijn ook altijd welkom. :)
Bedankt!
Wii gebruiken deze van Mam. Hier kregen we er een paar van in dozen en paketten en ook de vroedvrouw raadde deze aan.
Hier nog steeds speentje 0 van hetzelfde merk en ze is nu 7 weken.
Mijn dochter is nu 7 weken en gebruik de fles avent en maar ze drinkt 2 min dan laat ze los en wilt ze em niet meer en blijft ze huilen tot ik de borst weer geef😪, iemand daar tips voor ?
Lansinoh leunt het dichtste aan bij de natuurlijke tepel.
Ik gebruik speentje 1 of xs.
Heb je een vroedvrouw? Er wordt aangeraden om op een specifieke manier flesjes aan te bieden zodat je baby de borst niet gaat weigeren.
Ik gebruik de difrax lovi fles, ik heb het gevoel dat hij dan ook echt goed groot moet aanhappen en ben content vermits aanhappen bij ons toch wel een probleem was
Wij gebruiken die van Avent. Hij drinkt er goed van en blijft ook flink dri ...
Ik gebruik sinds gisteren de avent en merk dat ze heel veel windjes moet laten en meer last heeft van de krampen. Gebruikte hiervoor de difrax en dat is anti colic dus twijfel of de avent meer lucht doorlaat. Heb jij iets opgemerkt ivm krampjes en de fles? Mss zit het maar in mn hoofd haha
Ik gebruik sinds gisteren de avent en merk dat ze heel veel windjes moet la ...
Onze Cil heeft wel veel last van zijn darmpjes (vooral veel protjes 😅) maar dat had hij al van zijn geboorte. Hij krijgt ook maar één flesje per dag en heeft ook last na borstvoeding dus ik had nog geen link gelegd tussen de twee… 😮 Volgend mijn vroedvrouw zijn die krampjes en protjes ook gewoon heel normaal.
Ja het is idd wel heel normaal maar ons dochter had het nog niet zo extreem ...
Haha, dat mag hoor! Ik ben ervan overtuigd dat flesjes in’t algemeen zorgen voor meer krampjes omdat ze dan meer lucht happen.. maar aan elk flesje zullen wel voor- en nadelen zijn. Wij denken bij de vele protjes gewoon ‘beter eruit dan krampjes!’ 🤣