7 Reacties

één jaar geleden

Ik heb de Elvie stride aangeschaft. Ik vind het belangrijk dat de kolf praktisch weg te steken is en niet opvalt. Die steek je in je bh met een klein kabeltje naar het motortje die je onopvallend aan je broek hangt. Je hebt van Elvie ook de 'pump' waarbij je enkel het gedeelte voor in de bh hebt met motor inbegrepen. Maar omdat die motor zo compact is gemaakt om mee in de bh te passen is deze minder sterk, dus werd me afgeraden. ☺️

één jaar geleden

Reactie op silkevanessen

Ik heb de Elvie stride aangeschaft. Ik vind het belangrijk dat de kolf prak ...
Hoi Silke, Dank je wel voor je reactie! Zeker en vast het overwegen waard 😊

één jaar geleden

Ik heb wel de gewone Elvie. Ik wilde een kolf die ik kon gebruiken tijdens het autorijden of onopvallend kon gebruiken. Ik was heel tevreden tijdens mijn eerste kindje van deze kolf en zal deze nu opnieuw gebruiken.

één jaar geleden

Reactie op Lienn

Ik heb wel de gewone Elvie. Ik wilde een kolf die ik kon gebruiken tijdens ...
Hey Lien, Dank je wel voor je reactie! Het lijkt me ontzettend handig om tijdens een autorit te kolven en het feit dat hij niet opvalt is natuurlijk ook een pluspunt.

één jaar geleden

Ik heb een horigen pomp gekocht ietsje groter, maar deze bootst het best de zuigbewegingen van het kindje na

één jaar geleden

Reactie op JustineDV1995

Ik heb een horigen pomp gekocht ietsje groter, maar deze bootst het best d ...
Hey Justine, Deze kende ik nog niet. Snel even wat meer over lezen. Bedankt voor je reactie!

één jaar geleden

Medela gebruikt bij baby 1, elvie bij baby 2 en nu bij baby 3 ga ik de elvie opnieuw gebruiken, zooo praktisch ☺️