Ik ben sinds gisteren 7 weken zwanger, yaay! 馃帀
Over een dikke week heb ik mijn eerste echo & gaan we eindelijk iets zien!
Maar tot hiertoe vond ik zwanger zijn nog niet echt iets om van te genieten als ik heel eerlijk ben.
De eerste dagen voelde ik bijna niets waardoor ik continu bang was of er niks mis was.
Vanaf week 5-7 was ik van 's ochtends tot 's avonds misselijk incl een heel opgeblazen buik.
En nu word ik sinds gisteren 's nachts wakker van de honger en om nog maar te zwijgen van de vermoeidheid die ik overdag voel 馃槄
En nu komt de lichamelijke onzekerheid ook nog eens opsteken.
Ik ben van mezelf al een zware persoon (1m74 & 95kg) en op dit moment heel erg bang om bij te komen tijdens de zwangerschap.
Ik word helaas nog steeds misselijk van groenten, wat ik voordien zo graag at! Dus m'n angst om te weinig gezonde voeding op te nemen en veel te veel bij te komen door de levensstijl die ik nu aanhoud zonder groenten zit er dik in!
Daar bovenop hoop ik ook dat ondanks mijn zwaarlijvigheid, ik toch een mooi buikje mag krijgen 馃ぐ馃徏
Sorry voor mijn geraas! Maar tot 12w alles geheim houden en het er met niemand die in hetzelfde schuitje zit, erover kunnen praten, is niet makkelijk!