3 Reacties
één jaar geleden
Ik herken je gevoel (zwanger van tweeling) en ik heb/had een eetstoornis. Ik ben al 3 kilo bij op 8 weken.. ik zie overal tik tok video’s die me nog meer angst bezorgen. Ik probeer enkel aan de kindjes te denken nu & erna kan ik terug aan mijzelf werken op een gezonde manier.
Ik ben trouwens ook echt misselijk, kleine dingen eten en direct na ik wakker ben werkt bij mij iets tegen de misselijkheid.
Verder positief denken we krijgen als alles goed gaat een prachtig(e) kindje(s) in 2024, die alle ongemakken gaat waard zijn. ☺️
één jaar geleden
Reactie op (Sabrina) NinaMichiels
Ik herken je gevoel (zwanger van tweeling) en ik heb/had een eetstoornis. I ...
Daar heb je gelijk in! Alles voor de baby(s) hé 🤭
Ik heb gewoon het gevoel dat alles zo wordt voorgesteld als een roze wolk & ik bevind me echt niet op die plek. Al bij al vallen mijn klachten mee hoor, heb ze een per een & over hopelijk 4-5 weken ben ik er vanaf.
Maar toch ... 😅 ik had het mij misschien net iets te simpel voorgesteld voordien 😂
één jaar geleden
Reactie op chloedg
Daar heb je gelijk in! Alles voor de baby(s) hé 🤭
Ik heb gewoon het gevoe ...
De meeste mensen die ik ken hebben niet op een roze wolk gezeten, die is meestal maar een illusie 🙈 mijn vorige zwangerschap heb ik heel erg afgezien met misselijk zijn (bijna 9 maand en medicatie moeten nemen) en ik vond het absoluut niet leuk. Er zijn gelukkig wel fijne momenten tussen, maar ik verwacht zelf ook geen roze wolk nu. 🤪 vorige zwangerschap had ik schrik dat het buikje enzo ging missen na de bevalling maar was absoluut niet zo. Ik denk dan maar ‘eyes on the prize’, nu even doorbijten en nadien krijg je er zoiets moois voor in de plaats❤️