7 Reacties

één jaar geleden

Verschrikkelijk! En tussendoor denk je dan , ooh hopelijk gaat alles wel goed! Ik heb ook geen geduld haha 🙈

één jaar geleden

Amper 🤣 ik probeer wel mezelf gerust te stellen door het feit dat de vorige echo goed was 😊 voor de rest probeer ik ook wat afleiding te zoeken! mijn eerste echo was op 9 weken en door wachttijden heb ik de volgende pas op 13,5 weken 🥲

één jaar geleden

Ik heb net 4 weken na elkaar echo gehad wegens vermoeden van BBZ, maar nu ben ik "normaal" verklaard en zitten er 5 weken tussen :o Vorige echo 8 weken, volgende echo 12+5

één jaar geleden

Hier om de 2weken echo’s.. ik heb er ondertussen al vijf gehad. Hier is het wel om medische redenen. Controles staan gepland ook tot bevalling om de twee weken.

één jaar geleden

Hier per maand 2 echo’s maar wij leven in Turkije en hier is dat standaard.

één jaar geleden

Ik ga tussendoor naar een pretecho, een vroedvrouw en daar kan ik mijn foetus zien bewegen en het hartje zien kloppen… ben ik toch weer even “gerust” en maakt het wachten tot de afspraak met de gynaecoloog dragelijker 😅

één jaar geleden

Ik ben ook zeer ongeduldig! Elke dag zeg ik tegen mijn buik: "blijven groeien en blijven zitten he maatje". Het is een ritueel geworden 😅