28 Reacties

één jaar geleden

Wij zijn nu exact een week het wachten. Wachten duurt idd lang zo.

één jaar geleden

Mijn resultaten waren vandaag binnen.

één jaar geleden

Vandaag NIPT laten doen, ben echt nerveus

één jaar geleden

Reactie op meibloem91

Mijn resultaten waren vandaag binnen.
Hopelijk alles in orde? Hoelang heb je moeten wachten?🙂

één jaar geleden

Reactie op Little Blue

Hopelijk alles in orde? Hoelang heb je moeten wachten?🙂
Hier alles in orde Ik heb exact 1 week moeten wachten Het word een jongen De gyn gokte een meisje vorige week 😊

één jaar geleden

Reactie op meibloem91

Hier alles in orde Ik heb exact 1 week moeten wachten Het word een jongen ...
Ik heb een vermoeden dat het hier hetzelfde gaat zijn :p De gynaecoloog dacht eerder een meisje maar ik denk echt dat het een jongen is Fijn dat alles in orde is trouwens!

één jaar geleden

Ook aan het wachten! Zo spannend 🙈

één jaar geleden

Meuk te horen dat jullie baby gezond is! 🙂Wij hebben 5 werkdagen moeten wachten, vond het nog redelijk snel. Dinsdag hebben we resultaat gekregen, alles is in orde met de baby. Hoopte stiekem echt op een meisje maar het is een jongen 🙂

één jaar geleden

Wij moesten wachten op de resultzten via de post. Dat duurde een eeuwigheid! Gelukkig konden we resultaten veel sneller raadplegen via mycozo

één jaar geleden

Vorige week zaterdag bloed laten trekken en gisterenochtend (zaterdag) al resultaat 😊

één jaar geleden

Hier ook in spanning aan het afwachten! Maandag bloed laten trekken dus hopelijk hebben we morgen de resultaten

één jaar geleden

Ik heb na 6 werkdagen de resultaten ( net ontvangen) maar haha ik moet tot thuis wachten van papa 🤦🏽‍♀️😂 nog langer geduld uitoefenen dus 😂

één jaar geleden

Reactie op (Sabrina) NinaMichiels

Ik heb na 6 werkdagen de resultaten ( net ontvangen) maar haha ik moet tot ...
Oeps de papa bedoelde ik 🙈

één jaar geleden

Wij hebben morgen onze nipt test. 18 november de gender reveal. Ik zie veel reacties dat ze dit binnen de week al hebben ontvangen. Ons ziekenhuis gaf aan dat dit zeker 10 werkdagen kan duren.. Hopelijk hebben we het resultaat op tijd binnen

één jaar geleden

Reactie op celine80

Wij hebben morgen onze nipt test. 18 november de gender reveal. Ik zie veel ...
Uz Leuven heeft een gemiddelde van 7 dagen 😊 geen idee of je via dit ziekenhuis ging of niet 🤔 maar als je Uz hebt geen stress 😉

één jaar geleden

Reactie op (Sabrina) NinaMichiels

Uz Leuven heeft een gemiddelde van 7 dagen 😊 geen idee of je via dit zieke ...
Ik ben bij OLV aalst. Mss volgen ze dezelfde wachttijd als uz gent 🤞🏻

één jaar geleden

Hier ook aan het wachten, vorige donderdag afgenomen en vrijdag bevestigd dat het in labo was aangekomen. Ik hoop het uiterlijk vrijdag te weten.

één jaar geleden

Ik ben ook aan t wachten en momenteel zijn er feestdagen in België dus het duurt iets langer 🥺, extra spannend

één jaar geleden

Wij hebben vorige week zaterdag bloed laten nemen bij AML in Antwerpen en hadden 3 dagen later al het resultaat: een gezond meisje 😄 onze gynaecoloog legde uit dat ze bloedstalen verzamelen en als de batch vol is: bijvoorbeeld 50 stalen dat ze dan die batch allemaal samen testen. Dus we hadden waarschijnlijk geluk dat wij voorlaatst of laatste waren om een batch te vervolledigen waardoor we zo snel ons resultaat hebben. 😄

één jaar geleden

Wij hebben een weekje moeten wachten. Helaas bleek er onvoldoende DNA in het staal waardoor er opnieuw bloed moet getrokken worden. Ik maak me toch wat zorgen..