2 Reacties

één jaar geleden

Hey! Ik heb hetzelfde! Ik wil ook graag de onderwater ervaring beleven! Gewoon kijken waar jij je goed bij voelt! Voor mij is het dichtsbijzijnde ziekenhuis ook op een 35’ rijden! Als je je veiliger voelt in het andere ziekenhuis zou ik daarvoor durven gaan. Je kan altijd een hotelletje boeken in de buurt rond je bevallingsdatum als je je dan nog veiliger zou voelen

één jaar geleden

Moest het je een beetje opluchting geven: ik keek ook op tegen open en bloot liggen, en was op dat vlak toch best preuts…maar dat ging allemaal door vond ik 😅 in het ziekenhuis was het de normaalste zaak van de wereld, en zaten ze ook aan je borsten om te helpen bij de borstvoeding enzo. Op het moment van de bevalling ben je daar ook totaal niet mee bezig, je hebt wel andere dingen dan om je op te concentreren 😁 mijn schroom was heel snel verdwenen😂 Ik ga het dus gewoon op dezelfde manier doen, was 100% meegevallen en op 3km van thuis. Gaf me een geruststelling om snel in het ziekenhuis te kunnen zijn ☺️ 40min rijden zou ik behoorlijk zenuwen van krijgen, persoonlijk 😶