15 Reacties

8 maanden geleden

Ik heb van mijn doula de tip gekregen om veel op handen & knieën te gaan zitten zodat het gewicht niet zo op je onderrug valt. Warme kruik/doek/... eens proberen op je onderbuik en rug, wie weet doet deze warmte goed? 🙏🏼 En goooed ademen, you can do this!!! 😘

8 maanden geleden

Hier hetzelfde probleem. Kan mij niet met iets verhelpen.

8 maanden geleden

Vraag ook aan je partner om zijn handen op je onderrug te duwen, die druk kan veel weggnemen. Ook tijdens het trekken van de wee helpt het soms om warme handen op je buik te leggen.

8 maanden geleden

Zelfde hier zo wat... Misschien helpt het ook om te weten dat het bij velen in onze club voorkomt? 😅

8 maanden geleden

Hier helpt het om in een warm bad te gaan liggen.

8 maanden geleden

Ik zou je ook eens laten checken, bij mij zijn de voorweeën geleidelijk overgegaan naar echte weeën maar nog altijd onregelmatig uiteindelijk had ik toch al 3 cm ontsluiting en ben ik diezelfde avond bevallen :)

8 maanden geleden

Reactie op chlovdst

Ik zou je ook eens laten checken, bij mij zijn de voorweeën geleidelijk ove ...
Vandaag langs verloskamer geweest, heb enkel een monitor gehad, naar de ontsluiting hebben ze niet gekeken 😐 gaan ze pas op 21ste doen - de uitgerekende datum

8 maanden geleden

Reactie op kasialasinska

Vandaag langs verloskamer geweest, heb enkel een monitor gehad, naar de ont ...
Ik moet morgen (uitgerekende datum) naar het ziekenhuis om aan de monitor te gaan. Ik heb verder niet echt uitleg gekregen… Moet je daar langer blijven dan?

8 maanden geleden

Reactie op saarcrs

Ik moet morgen (uitgerekende datum) naar het ziekenhuis om aan de monitor t ...
Ik heb vandaag enkel de monitor gehad. Ik had wel veel hoge weeën, maar nog niet regelmatig genoeg (om de 8- 10 min). Ik heb er vandaag 30 min gelegen en dan mocht ik naar huis, moesten de weeën regelmatiger worden, of bloedverlies/vruchtwaterverlies moest ik terugkomen. Succes in ieder geval 🍀

8 maanden geleden

Reactie op kasialasinska

Ik heb vandaag enkel de monitor gehad. Ik had wel veel hoge weeën, maar nog ...
Oei, als ik dat lees vraag ik me af wat ik daar moet gaan doen. Ik heb enkel vorige woensdag wat weeën gehad en sindsdien niets meer.. 😬

8 maanden geleden

Hier ook hetzelfde vandaag 39 +4 en sinds gisteren het gevoel dat het geen harde buiken meer zijn maar begint over te gaan naar echte weeen maar gisteren aan de monitor gelegen en was nog niet voldoende wel 1 cm ontsluiting dus moest verder thuis afwachten maar er is ook niet veel dat helpt momenteel

8 maanden geleden

Reactie op jessicagatay

Hier ook hetzelfde vandaag 39 +4 en sinds gisteren het gevoel dat het geen ...
Zit op een 6 tal per uur

8 maanden geleden

Bedankt voor jullie reacties 🙏🏼 ondertussen zijn de weeën krachtiger geworden en zijn we nu op verloskamer, zit al met 5cm ontsluiting 😮‍💨

8 maanden geleden

Reactie op jessicagatay

Hier ook hetzelfde vandaag 39 +4 en sinds gisteren het gevoel dat het geen ...
Success 🍀

8 maanden geleden

Toi toi toi! 🍀🙌💪