8 Reacties

3 maanden geleden

Wij hadden dit een maand geleden ook. Ons zoontje was toen 4 maanden. Dus combo tut + slaapregressie. 🙃 Maar op aanraden van een vriendin heb ik 2 weken terug een groter formaat tut aangekocht. Dus 6m+. En dit werkt bij ons wel… hij verliest zijn tut veel minder in de nacht… slaapt soms terug door.

3 maanden geleden

Of, omstreden mening, cold turkey geen tutje meer? Dus 2-3 moeilijke nachten (het is toch al winteruur dus perfect timing), en dan moet je je binnen 2-3 jaar al niet meer druk maken.

2 maanden geleden

Wij hebben dit ook. Geen idee wat we hier aan kunnen doen! Is het ondertussen al beter bij jullie?

2 maanden geleden

Hi ik dacht dat jij toch de snuggels methode hebt gevolgd? Zij zou zeggen cold turkey wegnemen of blijven teruggeven tot je baby dat zelf kan bedienen maar daar is ze nu nog te jong voor.

2 maanden geleden

Hi dames! Inderdaad tutje cold turkey afgenomen en na 2 dagen weer een vrolijke doorslapende baby

2 maanden geleden

Reactie op SarahM1997

Hi dames! Inderdaad tutje cold turkey afgenomen en na 2 dagen weer een vrol ...
Moest je haar dan op andere manier in slaap helpen opt begin? Ik wil ook tutje weghalen komend weekend

2 maanden geleden

Reactie op fatima92

Moest je haar dan op andere manier in slaap helpen opt begin? Ik wil ook tu ...
Nee, enkel eens binnengaan en geruststellen als ze na 2 min wenen niet stil is. Dan na 3min en zo opbouwen

2 maanden geleden

Reactie op SarahM1997

Nee, enkel eens binnengaan en geruststellen als ze na 2 min wenen niet stil ...
Ah dank je wel.