4 Reacties

6 maanden geleden

Hoi, Onze dochter is nu 8 weken en 6 dagen. Zij keijgt borstvoeding, maar gekolfd eten krijgt ze via een Lansinoh fles met Wave-speen. Ik weet niet of dit iets is wat je met je vroedvrouw kan overleggen? Zij heeft ons die aangeraden en gaat echt goed 😚 Veel succes alvast! 🙌

6 maanden geleden

Hallo, zoals reeds vermeld de lansinoh flesjes. Gaat vlotter als ze heel vermoeid zijn en geen sterke zuigkracht meer hebben. Voor de reflux zou ik je aanraden om naar een osteopaat te gaan. Wij zijn met ons meisje rond 8 a 9 weken geweest. (Nu 12w) Hier werd haar middenrif opengezet en momenteel zien wij wel een enorme verbetering. Ons meisje haalt dieper adem, boert beter en heeft tot nu toe geen enorme hoeveelheden meer teruggegeven. Zelfs bijna niets meer na een voeding. Zeker het proberen waard zou ik zeggen. 😉

6 maanden geleden

Wij hebben ze hier ook allemaal in huis moeten halen philips ging echt niet in het begin dan mam ook niet, lansinoh gedaan en na een goeie 10 weken toch dr philips geprobeerd en hups het lukte dan wel 😪🤣het is echt wat he

5 maanden geleden

Uiteindelijk heeft hij de medium speen van difrax goed aangenomen en gaat het hier nu goed mee. Hopelijk blijft dit zo 🙈