5 Reacties

8 maanden geleden

Heb je een vroedvrouw waarbij je terecht kan met deze vraag?

8 maanden geleden

Ik hield ons zoontje altijd 30 min rechtop, na elke voeding. Hij gaf vaak terug maar dat nam echt af toen ik dat deed. En veel in de draagzak, daar zitten ze recht in en buik op buik doet ook deugd 😊

8 maanden geleden

Sinds wanneer is het begonnen? Geef je borstvoeding? Wat als je 100ml zou geven komt je zoontje dan ook om de 1.30u of geeft hij dan terug? Tips die mij iets of wat hebben geholpen: Tijdens de voeding paar keer laten boeren. Half uur rechtop houden na de voeding. Warme kruik tegen de buik houden (geeft ook beetje druk en laat de baby ontspannen) Dit hielp bij ons een beetje voor de krampjes maar reflux was echt een ding bij ons die pas overging tot we met vaste voedsel begonnen. Ik hoop dat mn dochter van een weekje oud het niet extreem krijgt. Hou mijn hart al vast.

8 maanden geleden

@ livinia36 mijn kindje had ook krampjes en terug geven. Ik heb een ander soort flesje gekocht en dit helpt wel met het terug geven. Is het avent airfree flesje. Ik gebruik ook de druppels van mama natura. Die druppels zijn hier echt een wondermiddel tegen de krampjes.

8 maanden geleden

Infacol icm nutriton