6 Reacties

één jaar geleden

Jap jap ondertussen de 11 weken aangetikt en het gaat precies wel wat beter nu. Is een gekend kwaaltje tot rond de 12 weken zei mijn gyne. Duimen dat het echt zo is.

één jaar geleden

Ik snap je volledig, Ik werd smorgens wakker en ik wou alweer gaan slapen. Blijkt dat mijn schildklier te traag werkt. Ik moet hiervoor medicatie nemen en sindsdien ondervind ik toch dat ik meer energie heb en langer kan wakker blijven. Het is ook zeer normaal om dat in het begin van je zwangerschap te hebben. Meestal verbeterd dit alsje in je tweede trimester bent :)

één jaar geleden

Ja hier ook heel erg moe! Ik doe dutjes wanneer ik kan maar na een volle werkdag ben ik ook K.O. ( nu 9w+3d)

één jaar geleden

Hier ook zo, nu 9 weken zwanger en tegen dat ik thuis kom van het werk ben ik niet veel meer waard. ‘S morgens aanzetten duurt ook langer dan anders😅

één jaar geleden

Ik fietste ook voor de zwangerschap zeker 2x per week naar het werk goed voor 32km 😅 nu heb ik er echt geen fut voor, komt wel terug :)

één jaar geleden

Ik ben bijna 11 weken en ook enorm moe. Ook een traagwerkende schildklier maar krijg hier ook medicatie voor… merk hierdoor niet echt beterschap. Maar ik hoop echt dat ik mijn energie terug vind in trimester 2 🤞🍀