13 Reacties
4 maanden geleden
Hier hetzelfde! Is nu al 3 weken dat hij om de 2u en soms zelfs vaker, wakker wordt. Zo slopend!!
4 maanden geleden
Reactie op saarcrs
We merken bij ons zoontje ook op dat hij ‘s nachts minder lang en diep slaa ...
Is hier ook de enigste manier om nog een beetje slaap te krijgen
4 maanden geleden
Reactie op brel
Tussen jullie in een nestje bedoel je dan?
Meestal ligt hij gewoon naast mij. Aan de zijkant van het bed ligt beveiliging zodat hij er niet uit kan vallen. Ik doe een klein lampje aan zodat ik kan controleren dat alles oké is. Echt vast slaap ik dan niet, maar dan slaapt hij toch.
4 maanden geleden
Ik wil je niet ontmoedigen maar ons zoontje is nu 20w en tgaat hier echt op en af.. ene nacht slaapt hij 8u aan een stuk, de andere nacht is hij veel meer wakker. Bij ons is het dan ook dat hij na de nachtfles klaarwakker is.. zeker 1.5u.. niet huilend ofzo maar meer wat jengelen en roepen. Heb ook gemerkt dat hij sneller en vaster slaapt als hij daarna bij ons in bed slaapt dus dit doen we dan ook wel vaker met de gedachte dat het ook wel eens over gaat, maar is nu toch al wel een paar weken aan de gang dit. 🙈
4 maanden geleden
Ons zoontje is morgen 17 weken en sinds iets meer dan een week gaat het hier ook moeilijk. Slaapt nog maar weinig lange blokjes 's nachts, wil om de 2,5 a 3 uur eten... Ik val tijdens het voeden regelmatig in slaap waardoor ik snap bijvoorbeeld na 1,5u wakker schiet, hem in zijn bedje leg en 45 minuten later moet ik alweer op om hem te troosten voor iets... Heel vaak heeft hij echt troost nodig en niet per se voeding, maar hij kwam de afgelopen 2 weken dan ook niks meer bij waardoor ik dan 's nachts maar extra voed...
Dutjes overdag zijn ook korter geworden, dus ik leg hem vaker te slapen.
Ik heb ook al gemerkt dat hij beter slaapt als hij bij mij ligt, dus pak ik hem nu sneller bij mij in bed... Dan heb ik tenminste toch nog een beetje rust (ik begin volgende week te werken 🙈).
4 maanden geleden
Mijn dochter is 19 weken en slaapt eerste blok vier uurtjes en dan is ze steeds om de 2u wakker. Ik leg haar wel aan want tutje helpt niet dan. Ze drinkt dan een borst en is dan 2u later weer wakker. Logisch aangezien ze maar een borst drinkt. Wel slopend. Geen idee of ik haar gewoon moet laten of troosten op andere manier zonder voeding.
4 maanden geleden
Hier idem ! Normaal sliep hij door en had hij geen nachtvoedingen meer. Maar nu komt hij rond 4 u steeds wakker en is moeilijk terug in slaap te brengen. Dus twijfel ik enorm om eens een nachtvoeding te geven