6 Reacties

9 maanden geleden

Ze hebben mij aangeraden om tijdens de arbeid zelf niks anders te eten dan druivensuiker en Aquarius. Voor daarna en voor je partner neem je gewoon mee wat je lekker vindt? Ik heb bv. dinosauruskoeken en zuurtjes ingepakt :)

9 maanden geleden

Eerste bevalling mocht ik ook niks eten, ook enkel maar druivensuiker en aquarius. Ik heb wel snacks ingestopt voor op de marterniteit :-)

8 maanden geleden

Helemaal niets van eten voor mezelf meenemen vind ik precies geen prettige gedachte. Ik weet dat veel vrouwen geen honger hebben en te misselijk zijn om te eten, maar wat als ik wel honger krijg 😅 Ik ben net terug van de supermarkt en heb voor mezelf alvast een doosje royco kippensoep en beschuit gekocht en yoghurtjes. Een flesje aquarius heb ik ook meegenomen.

8 maanden geleden

Hoi, ik had koekjes en aquarius. Het is best warm op de materniteit dus mijn dino koeken met chocolade waren wel gesmolten 😀

8 maanden geleden

Eten was echt het laatse waar ik aan dacht tijdens mijn bevalling 🫢 Maar als je iets meeneemt, zou ik gaan voor iets verfrissend

8 maanden geleden

Ik heb Aquarius en een paar kleinee doosjes ontbijtgranen ingepakt als snelle suiker (echt geen fan van druivensuiker) 1e zwangerschap dus geen idee of ik het ga opeten of niet 😌