5 Reacties

6 maanden geleden

Is het misschien omdat ze omringd is door dingen die haar afleiden in het park? Dat ze dan geen rust kan vinden ofzo, bij mijn zoon was dit het geval.. in het begin sliep hij soms in het park maar wanneer hij meer en meer begon te zien wou hij er niet meer in slapen. Op zich vind ik het ook wel goed, park is voor spelen en bedje voor slapen

6 maanden geleden

Reactie op LiesbethV90

Is het misschien omdat ze omringd is door dingen die haar afleiden in het p ...
Misschien wel. Maar ze 'speelt' natuurlijk niet echt in het park. Ze kan er ook niet gewoon rustig inliggen. Ze hoeft niet per sé te slapen van mij, maar gewoon rondkijken, rusten of spelen doet ze ook niet.

6 maanden geleden

Hi! Hebben wij ook gemerkt dat ze plots zoveel meer had om naar te kijken waardoor het park beneden haar niet hielp met slapen. Dan wel al geprobeerd om de mobiel weg te nemen maar er staan ook planten rondom dus ze vindt altijd wel iets om te kijken 😅 maar ze is wel nog rustig alleen als al in slaap is vanuit de draagzak lukt het me om ze er in te leggen 😇 . Vroedvrouw gaf ook als tip als je het park wil associëren met spelen dan best ook de omranding weg doen dan zien ze nog meer , en een leuke omgeving van maken. Doorgaans slaapt onze dochter een dutje in de draagzak tijdens de wandeling, een dut op haar kamer en dan in de wipper of cybex stoel in de living of gewoon op ons 😅 ze is nu 13 weken.

6 maanden geleden

Bij ons (9w) hebben we haar iets warmer aangekleed/ deken voorzien in het park en dat lostte veel op.

6 maanden geleden

Onze zoon slaapt veel beter in bedje op een donkere kamer