6 Reacties

6 maanden geleden

Hoi, is het elke dag zo? Maar een half uurtje overdag? Heb je een draagzak/doek? Bij ons helpt het erg goed, als ons zoontje het moeilijk heeft om in slaap te vallen steken we hem erin en valt hij meestal binnen 15min in slaap. In de nacht slaapt hij ook van 23 tot 5

6 maanden geleden

Reactie op kasialasinska

Hoi, is het elke dag zo? Maar een half uurtje overdag? Heb je een draagzak/ ...
Hey, Het is bijna elke dag als we geluk hebben slaapt ze 1u we hebben de draagzak geprobeerd ook buiten wandelen ze wilt echt gewoon niet slapen. Ze vertoond heel veel vermoeidheid signalen en is echt niet te stoppen met lastig doen. En tutje wilt ze ook ni

5 maanden geleden

Mijn zoontje slaapt ook soms maar zo lang en is 3 maanden maar s’nachts slaapt hij dan wel 8 tot 11 uur door

5 maanden geleden

Hier een dochter van 8 weken die overdag meestal enkel aan de borst in slaap valt of in de draagdoek. Meestal 1 iets langer slaapje en verder kleine tukjes. Ik heb niet het gevoel dat ze hier last van heeft. Als ze zich veilig en geborgen voelen, slapen ze wel zoveel als ze nodig hebben. Als er geen medische problemen zijn waar je dochter last van heeft die haar uit haar slaap houden, zou ik me niet te veel zorgen maken.

5 maanden geleden

Ons zoontje had hier ook last van. Hij kon de slaap niet vatten in het park en werd continu wakker. Nu leggen we hem meermaals per dag boven op zijn kamer, daar is het volledig donker en staat de witte ruis aan. Dit is echt zijn "prikkelarm" moment. Soms valt hij meteen in slaap, soms ligt hij eerst nog eventjes wakker.

5 maanden geleden

Onze dochter, 11 weken, heeft hier ook problemen mee. Ze valt nu als alkes rustig is in slaap wanneer ik na haar voeding wandel en wieg.ik volg graag mee voor verdere tips! 's Nahts slaapt ze wel van 23u30 tot 5u of max 7u... Erna ook nog opnieuw tot 9u. En dan weer de hele dag bijna altijd op mij of op haar papa