6 Reacties

één jaar geleden

Ik mocht dafalgan nemen tegen het zeer , en kine werd mij voorgeschreven . Hielp wel :)

één jaar geleden

Ik werk ook in de thuisverpleging en ben momenteel 16 weken en 3 dagen ver. Ik ben vorige week naar de huisarts geweest wegens aanhoudelijke klachten van heuppijn en rugpijn. Ze heeft me direct thuisgeschreven tot na de bevalling, daar ik mezelf niet mag forceren en moet denken aan dat kleintje in de buik. Denk alsjeblieft aan je eigen lichaam.. 👍

één jaar geleden

Ik ben huishoudhulp (20 weken vandaag) en had gisteren ook intense rugpijn welke positie ik thuis ook aannam het bleef maar pijn doen (een warm bad hielp even), nu ben ik net wakker en is het nog steeds aanwezig). De dokter had mij vorige week al kine voorgeschreven (hopelijk werkt dat& zien we allemaal niet te veel af ) 🤞

één jaar geleden

Ik werk ook als thuisverpleegkundige. Ik ben gestopt op 24 weken omwille van rugpijn. Mijn hoofdverpleegkudinge heeft ervoor wel altijd gezorgd dat ik geen te zware zorgen had. Maar luister naar je lichaam. Ga naar de huisarts. Ze schrijven je sowieso ziekenverlof voor ! Al mijn collega's zijn vroeger gestopt omdat het gewoon nietmeer ging. Er heeft niemand bij ons tot 6 maanden gewerkt.

één jaar geleden

Ik werk zelf in de horeca, als receptioniste, 8 uur rechtstaan en constant bagage dragen werd voor me ook onmogelijk. Had ook heel veel last van de rugpijn. Ben rond 15 weken gestopt en de huisarts heeft me thuisgeschreven tot na de bevalling. Forceer u zeker niet te veel en denk gewoon aan je lichaam en je kleintje 🤞🏼

één jaar geleden

Reactie op (Sabrina) NinaMichiels

Ik ben huishoudhulp (20 weken vandaag) en had gisteren ook intense rugpijn ...
Ik ben ondertussen ook moeten stoppen met werken (op net geen 23 weken)