Hey iedereen,
Ons zoontje is ondertussen 9 weken oud. Hij begint plots sinds een week geleden vrij regelmatig terug te geven, soms heeft hij er last van soms niet. Ik had ergens gelezen dat er een periode is dat ze hun maagje zelf uitrekken en ze dan wat meer terug geven, is dit deze periode? Hij krijgt gaviscon, maar dat helpt niet voldoende. Ik wil m ook niet direct meer medicatie geven want aan omeprazole raakt een baby gewend en dan moet je weer afbouwen.. ik geef borstvoeding.
Ook heeft hij momenteel nog de soothie speen van philips. Alleen heb ik soms de indruk dat hij die niet zo goed kan vasthouden ofzo, in het begin had hij ook echt felle zuigbehoefte. Nu duwt hij de speen vaak uit zn mondje en dan word hij toch onrustig, ik wou dus veranderen maar heb wel de indruk dat deze speen goed gaat met de borstvoeding omdat het mooi rond is. Heeft iemand een idee van een andere speen die toch iets wat anders is en goed gaat met borstvoeding? Hij hapte in het begin namelijk niet goed aan, nu wel alleen aan mijn linker borst heeft hij soms wat correctie nodig die tepel ligt hem niet helemaal precies haha
Alvast bedankt!