Hey allemaal,
Ons zoontje is ondertussen 7 maand oud (gecorrigeerd 5 maanden). Ik vind het al een hels parcours geweest. Eerst een vroeggeboorte, en bij thuiskomst vonden wij onze zoon nooit echt een vrolijke baby. Naarmate de weken vorderde werd dit erger en erger. Krijsen, diarree, uitslag, moeilijkheden met de voeding, fles weigeren, afvallen. Toen hij 4maanden was kregen we de diagnose koemelkallergie. Sindsdien hebben we aangepaste voeding Allernova AR, en ik eet zelf ook koemelkvrij. Wij mengen de pap met afgekolvde moedermelk.
Het was veel beter, mijn gevoel zei altijd dat het nog niet helemaal oke was, maar ik kreeg mijn verhaal precies niet goed overgebracht.
Hij slaapt extreem slecht. Is heel ontroostbaar, doet zelden dutjes langer dan 30min. Echter kan hij heel goed zelfstandig inslapen, maar wordt precies altijd met pijn wakker.
We zijn sinds 3 weken opgestart met vaste voeding. Hij vond het fantastisch, was direct vertrokken. Echter begonnen de symptomen allemaal terug van vooraf aan. Hij krijst de nacht door (niet meer huilen, maar krijsen). Je voelt en ziet aan alles dat hij ongelooflijk pijn heeft.
Terug naar de kinderarts, en nu hoop dat het reflux is die we onder controle krijgen met omeprazole. Hij heeft dit nu 2 dagen gekregen, maar hij blijft voorlopig nog zeer slecht eten. Vaste voeding lukt niet meer, en laat ik ook even voor wat het is. Ook de fles is pure drama. Hij drinkt nog ongeveer een 400 à 500ml per dag.
Zijn er hier lotgenoten die mij kunnen geruststellen over reflux en omeprazole? Die mij wat meer licht aan het einde van de tunnel kunnen bezorgen? Ik ben moe, maar ik kan vooral niet meer om met de continue pijn te zien bij mijn zoontje.
Bedankt voor jullie feedback ❣️