Hey allemaal!
Mijn baby is vandaag 4 maanden oud.
Vermits ik binnenkort terug moet werken en ik kolven daar zelf niet zie zitten ben ik stilletjes aan het overschakelen van borstvoeding naar kunstvoeding. Ik ben 2 weken geleden begonnen en ondertussen krijgt m’n schatje al 2 flesjes kunstvoeding per dag. Nu als hij borstvoeding krijgt laat hij 2 u tussen ongeveer als hij kunstvoeding krijgt 3 u. Ik geef hem ‘s morgens nog de borst momenteel, hij begint ook door te slapen soms niet elke nacht soms word hij ook wakker om 04 om eens te drinken. Nu is de vraag welke voeding ik als volgende best afbouw? Momenteel krijgt hij om +/- 08 h de borst, 10h de borst, 12 u kunstvoeding 15 u de borst 17 u kunstvoeding 20 u de borst en 22 u de borst. Misschien best de voeding van 20 u vervangen door kunstvoeding dan? Ik weet het niet zo goed, hoe zouden jullie het aanpakken? Vooral voor mijn productie rustig te doen dalen. Alvast bedankt!
De vraag is hoelang jij nog borstvoeding wilt geven. Toen ik aan het afbouwen was drie jaar geleden ben ik steeds begonnen met de laatste voeding en dan de voeding ervoor en zo tot ik aan de ochtendvoeding.