12 Reacties

5 maanden geleden

Das de actieve slaap, dan verwerker ze de dag. Gewoon laten liggen! Tis lastig, ik twijfel soms ook om haar te pakken, want het lijkt alsof ze ergens last van heeft, maar als je ze pakt wordt ze wakker en is ze overstuur

5 maanden geleden

Reactie op JustineDV1995

Das de actieve slaap, dan verwerker ze de dag. Gewoon laten liggen! Tis las ...
Nee, het is echt anders dan de actieve slaap. Dat zie ik in zijn dutjes overdag. Maar het lijkt erop maar veeeeel extremer. Als ik niet zijn tuut terug steek de hele tijd weent hij ook.

5 maanden geleden

Hier net hetzelfde!

5 maanden geleden

Hier ook, is heel normaal! Ik merk dat ik hem best gewoon gerust kan laten

5 maanden geleden

Hier ook! Ik merk dat soms een speentje kan helpen om hem weer terug in zn diepe slaap te krijgen

5 maanden geleden

Worden jullie daar niet wakker (en lichtjes zenuwachtig) van? 😋

5 maanden geleden

Hier ook zo, maar ik neem hem wel bij mij die laatste uurtjes van de nacht. Als ik dat doe slaapt hij vaak tot 8u! Laat ik hem liggen begint onze dag al veel vroeger, eerder rond 6:30

5 maanden geleden

Reactie op MariekeD88

Ik sliep bij hem op de kamer maar had er inderdaad ook last van, nu slaap ik terug in eigen bed en hij dus alleen in zijn kamer en nu is het beter.

5 maanden geleden

Reactie op MariekeD88

Hij is 18weken en slaapt sinds een maandje alleen op zijn kamer

5 maanden geleden

Hier wordt hij vaak onrustig doordat zijn darmpjes op gang komen. 's Nachts lijkt hier alles stil te liggen en 's morgens moet het weer in gang gezet worden. Ik pak hem dan ook bij mij en dan is hij rustiger ☺️

5 maanden geleden

Hier hetzelfde vanaf 5 u in de ochtend. Ik neem haar dan bij mij, leg haar tegen me aan en ze valt in slaap door mijn ademhaling. Enig nadeel is dat ik niet echt meer slaap, maar is wel mega quality time!

4 maanden geleden

Hier net hetzelfde! Hij doet dit ook al een tijdje. Hij sliep een tijdje alleen op zn kamer maar heb hem terug in de cosleeper gelegd omdat ik constant zn tutje moet geven terwijl hij ligt te turnen in zn slaap. Wat bij ons wel helpt is om hem in bed te leggen tussen ons voor de laattse uurtjes. Dan valt hij als een blok in slaap .. maar ook geen idee hoe dit komt.