7 Reacties

7 maanden geleden

Hey! Ik zou een afspraak maken bij je gynaecoloog om het te laten onderzoeken. Je bent een maand geleden bevallen normaal gezien zouden die hechtingen al genezen zijn ( uit eigen ervaring). Omdat je ook een onaangename geur ruikt zou ik echt best bellen, om te zien of het niet ontstoken is ofzo. Veel succes nog🫶🦋

7 maanden geleden

Reactie op Najima Ansari

Hey! Ik zou een afspraak maken bij je gynaecoloog om het te laten onderzo ...
Ik heb al een afspraak gekregen maar pas als ik 10 weken bevallen ben.. ik hoop toch sneller te mogen gaan!

7 maanden geleden

Heeyy, ik ben zelf 4 weken geleden bevallen. Ikzelf heb ook een scheurtje aan mijn binnenste schaamlip: losgescheurt van mijn clitoris. Ze hebben dit gehecht, maar ik blijf hetzelfde voelen als wat jij beschrijft. Als k naar de wc ga verver is iedere keer mijn maandverband (ik verlies wel nog bloed, maar mijn scheurtje is hersteld en bloed niet meer), maar dit ruikt ook wel vreemd. Mijn vroedvrouw heeft deze week nog gekeken en alles zag er goed uit. Ik zou je aanraden als je je er niet goed bij voelt en je moet nog zo lang wachten voor je afspraakt bij de gynecoloog, ga langs de huisarts. Die kan er ook na kijken en moest het niet goed zijn kan die je misschien wel helpen om sneller bij de gynaecoloog te kunnen. Beterschap nog!

7 maanden geleden

Reactie op MaxiiMiiNii

Heeyy, ik ben zelf 4 weken geleden bevallen. Ikzelf heb ook een scheurtje a ...
Ja ik heb ook geen bloed meer maar wel gele afscheiding dus denk toch een ontsteking dus ga zeker eens bij de huisdokter langs! Dankje!

6 maanden geleden

Geen knipje of scheur hier, maar bij het ontslag uit het ziekenhuis hadden ze me gezegd dat als het onaangenaam zou ruiken ik meteen moest terugkomen. Zal toch een teken zijn dat er iets ontstoken is..

6 maanden geleden

De gynaecoloog had bij mij een compres vergeten.. zat niet zo diep maar omdat alles al gek voelt dacht ik wel dat het normaal was.. tot ik eens echt binnenin zelf voelde🤮

6 maanden geleden

Ik ben vandaag langsgeweest en blijkt dat alles in orde is en dat het normaal is dat het ruikt doordat je continu verbandjes aanhebt etc. maar alles zag er normaal uit blijkbaar..