4 Reacties

7 maanden geleden

Mijn oudste dochter (5) is meestal al wakker van 6u30, ze kleed zich zelfstandig. Gaat dan met mijn man naar beneden om te ontbijten. Ik en de baby staan samen op om 7u, ik kijk dan om alles in de boekentas te stoppen van de oudste voor school, ik doe dan ook haar haar. Rond 7u30 leg in de baby meestal aan de borst tot 8u. Dan kleed ik mezelf aan, tanden poetsen en rond 8u15 vertrek naar school, baby blijft in pyjama tot ik de oudste naar school heb gebracht. Het wassen enzo doen we hier meestal savonds. Natuurlijk nu ook nog thuis, keer terug gaan werken zal de routine terug anders zijn :) de zorg voor mama, wassen enzo is meestal tussen de soep en de patatten 😅

7 maanden geleden

Reactie op tifkeuhx

Mijn oudste dochter (5) is meestal al wakker van 6u30, ze kleed zich zelfst ...
Hoe oud is je kindje?

7 maanden geleden

Reactie op EM1403

Hoe oud is je kindje?
De oudste is 5j en babytje 5 weken

7 maanden geleden

Hier is de oudste 3jaar. Ik sta op om 6u15. Dit vooral omdat ik dan nog een half uur speling heb moest de baby van 6w borstvoeding vragen. Ik maak me klaar en ben op een half uurtje wel rond daarmee. Tegenwoordig is de oudste wakker voor 7u. Maar als hij zijn slakje (slaaptraining) volgt zou hij pas om 7u uit zijn bed mogen. Dan is het alles voor zijn boekentasje en ontbijt klaarmaken voor ons twee. Hem omkleden voor school want in bad/douche is na school. Samen eten, en als de baby dan rond 7u30-8u wakker is. Is er nog mogelijkheid om dan te voeden. Daarna tanden poetsen van de oudste. En naar school.