12 Reacties

7 maanden geleden

Meer schudden, en t speentje niet te hard aanspannen aan t flesje

7 maanden geleden

Maar ik gebruik difrax flesjes en dat zijn goeie flesjes. Misschien dat eens proberen?

7 maanden geleden

Reactie op Evy De Stoop

Meer schudden, en t speentje niet te hard aanspannen aan t flesje
Zorgt schudden niet voor meer lucht in de melk? Ik zit daar soms wel mee in..

7 maanden geleden

Hey, ik gebruik deze voor mijn dochter. Het is een dikke pap waardoor je een medium of large speentje voor nodig hebt, anders komt er niet veel uit. Voor de brokjes raad ik je aan om iets langer de fles te schudden. En vooral zo snel mogelijk na het inscheppen want tijdens het zuigen blijven er dan brokjes plakken aan het speentje waardoor ze ook niet kunnen zuigen.

7 maanden geleden

Reactie op Evy De Stoop

Maar ik gebruik difrax flesjes en dat zijn goeie flesjes. Misschien dat een ...
Idd hier ook difrax in combinatie met deze pap met large speen. Bij ons was medium speen niet voldoende voor ons dochter. Of de 1-2-3 speen van difrax op stand 2 of 3 kan ook werken.

7 maanden geleden

Reactie op Evy De Stoop

Maar ik gebruik difrax flesjes en dat zijn goeie flesjes. Misschien dat een ...
Ik heb ook difrax maar kleinste speentje denk ik. Ervaring met krampen of diarree ? Of geen problemen ondervonden met deze pap?

7 maanden geleden

Reactie op EM1403

Zorgt schudden niet voor meer lucht in de melk? Ik zit daar soms wel mee in ...
Ik doe dat al iedere keer, ik rol het flesje en schud beetje van links naar rechts. Niet naar boven en heb nog geen problemen gehad

7 maanden geleden

Reactie op MomLi

Hey, ik gebruik deze voor mijn dochter. Het is een dikke pap waardoor je ee ...
Bedankt dsn zal ik het speentje eens aanpassen. Hoe zijn u ervaringen verder met deze pap? Heeft ze veel krampjes of diarree ofzo? En hielp het tegen de reflux?

7 maanden geleden

Reactie op Chloëx

Ik heb ook difrax maar kleinste speentje denk ik. Ervaring met krampen of d ...
Neen maar krampjes is bij baby’tjes wel normaal maar mijne heeft niet zoveel krampjes en diaree kan zijn dat ie moeilijke darmpjes heeft want mijne heeft dat soms en mama zei dat hij moeilijke darmpjes kan hebben. (Mama heeft er 6 lopen dus ze heeft wel veel ervaring)

7 maanden geleden

Reactie op Chloëx

Ik heb ook difrax maar kleinste speentje denk ik. Ervaring met krampen of d ...
Zie net dat het over de pap gaat. Van pap gebruik ik nutrilon 1 en van flesje is het difrax dat ik gebruik

7 maanden geleden

Reactie op Chloëx

Bedankt dsn zal ik het speentje eens aanpassen. Hoe zijn u ervaringen verde ...
Ik herrinner me niet zo goed of ze diarree of krampjes kreeg, moet wel zeggen dat ze een plattere ontlasting krijgen met een sterke geur (donkergroen) en dat is heel normaal dat is geen diarree. Ze gaf er veel minder van terug dus bij ons deed het wel zijn ding.

7 maanden geleden

Reactie op Evy De Stoop

Zie net dat het over de pap gaat. Van pap gebruik ik nutrilon 1 en van fles ...
Ahja nee ik gebruike dikkere pap