11 Reacties
8 maanden geleden
Heeyy,
Ik ben nu 35+4 weken en moet zeggen dat het ook vermoeiend begint te worden.
Mijn schoonzus is 38+6 weken en zij is stik kapot bij alles wat ze doet.
Is dus heel herkenbaar en je bent zeker niet alleen!
Nog eventjes rustig aan doen en succes met de bevalling! 🙏
8 maanden geleden
Hi Axana
Hier 37 + 4 en ook zeer futloos, vermoeid, prikkelbaar.
Als je lichaam aangeeft dat het rust nodig heeft, gewoon aan toegeven :-) we zijn tenslotte zo even een levend mensje aan het baren.
Ik las zelfs onlangs dat het of extreme nesteldrang is met veel energie of extreme vermoeidheid met hoofdpijn dus wij zullen jammer genoeg meer last hebben van het laatste.
En dat is zeker ok!
Gr,
Mayra
8 maanden geleden
Hier net 37 weken zwanger & ik ben sinds mijn 35e week ook veel sneller moe bij alles. Zou ook een hele dag in bed kunnen blijven & heb dagen waarop ik ook gewoon een hele dag in mijn zetel blijf liggen...
Luisteren naar 't lichaam & nog even 'genieten' van die broodnodige rust! 😘
8 maanden geleden
Hier 38+3 en de voorbije dagen/weken was ik weer extreem moe zoals in het begin van de zwangerschap. Heb zelfs verschillende keren een middagdutje moeten doen omdat ik het gewoon niet uitziend, terwijl ik dat tijdens de rest van mijn zwangerschap niet moest doen. Sinds vandaag lijk ik weer meer energie te hebben, zo heb ik een volledig verdiep gestofzuigd en gedweild (en dweilen was zeer lang geleden door de vermoeidheid) en lijkt mijn energie nog niet uitgeput, want ik ben naar mijn ruiten aan het kijken en zit er aan te denken deze nu nog snel even te wassen langs de binnenkant.... 😅 Dus de vermoeidheid zal hopelijk nog terug overgaan
8 maanden geleden
Heel erg herkenbaar! Hier met 39+4 aan het aftellen. Ik moet zeggen dat het echt van dag tot dag verschilt. De ene dag slaap ik ongelofelijk veel en zit er ook voor geen meter fut in, de andere dag sta ik ook nog het huis te poetsen of ben ik nog iets anders aan het doen (vandaag nog een stuk muur geschilderd in onze woonkamer haha). Gezien de reacties hier is die vermoeidheid dus helemaal niet abnormaal hé 😉 Luisteren naar je lichaam en rusten wanneer je voelt dat het nodig is.
8 maanden geleden
Reactie op axana
Ondertussen ben ik bevallen . Ik wilde even meegeven dat er eiwitten ook ge ...
Proficiat!!! Geniet ervan! ❤️