12 Reacties
10 maanden geleden
Ik merk nu ook wel met dat ik weer meer last krijg van mijn maag , maagzuur overgeven . Was in het tweede trimester veel beter . Maar natuurlijk komt alles nu in verdrukking de baby drukt op de maag enzo . Als je je zorgen maakt misschien je bloeddruk eens controleren ? Maar je bent zeker niet alleen
10 maanden geleden
Ik ben al kotsmisselijk van week 8 maar Navalit is een super goed medicijn daartegen. 1ntje ‘s avonds nemen en dag erachter ben je niet misselijk, zo wel, moet je 1 s’morgens ook nemen
10 maanden geleden
Reactie op axana
Ik merk nu ook wel met dat ik weer meer last krijg van mijn maag , maagzuur ...
Bloeddruk controleer ik regelmatig heb een meter thuis en deze is telkens rond de 10/7
10 maanden geleden
Reactie op JolVer
Zelf geen last van, maar ook opletten voor zwangerschapsvergiftiging! Misse ...
Hoe kan ik dat weten moest het een zwangerschapsvergiftiging zijn?
10 maanden geleden
Hier hetzelfde..
De eerste 16 weken wel serieus misselijk en overgeven maar nadien was dit weg. Nu plots vanaf ongeveer 30 weken heel veel last van misselijkheid. Kan er 's nachts niet van slapen.
10 maanden geleden
Reactie op nysaa
Hier ook 30 weken en terug misselijk elke dag maagzuur
Gaviscon schijnt goed te helpen bij maagzuur die omhoog komt
10 maanden geleden
Heb sinds die 28 weken ook weer meer last van misselijkheid en maagzuur. Ik ben wel al heel mijn zwangerschap lang navalit aan het gebruiken, omdat ik anders gewoon boven de toiletpot hing en niks meer kon doen. In het 2de trimester heb ik kunnen afbouwen naar 1 pilletje, maar merkte ik snel als ik er geen nam dat mijn eten 's nachts enorm op mijn maag lag en ik constant het gevoel had te moeten overgeven. Nu terug 2 pilletjes 's avonds en 's ochtends omeprazol omdat ik anders de hele dag door last heb van misselijkheid en maagzuur. Ik merk ook als ik eens omeprazol vergeet te nemen (moet op een nuchtere maag best) of denk dat het wel zal gaan zonder, alles wat ik eet terug naar boven lijkt te komen doorheen de dag. Dus misschien eens bespreken met je gynaecoloog of je huisarts om die laatste weken toch nog iets voorgeschreven te krijgen tegen de misselijkheid/ het maagzuur, moest dit nog niet het geval zijn. Maar aangezien alles nu meer wordt samengedrukt, lijkt het mij niet abnormaal dat je weer meer last krijgt van misselijkheid en/of maagzuur.
10 maanden geleden
Van mij zelfde hier. Navalit 1 pilletje ‘s avonds en omeprazol ‘s morgens ook op nuchtere maag. Ben blij dat ik toch niet de enige ben….