44 Reacties
één jaar geleden
Veel sterkte dames, ik heb het in juni ook meegemaakt. Kwam niet vanzelf en ook niet met medicatie. Voor mij was curettage een grote stap maar achteraf gezien wel oké want dan kon ik het pas verwerken. Ik heb ruim 3-4w met een “dood” vruchtje rondgelopen en dat doet ook veel pijn aan een moederhart.
Inmiddels 13w zwanger, zoals Tine 23 zegt, geef de hoop niet op, blijf positief en weet dat een miskraam geen falen is van je eigen lichaam. Ik ben ook het vertrouwen in mijn lichaam kwijt geraakt tijdens die periode en toch meteen na eerste menstruatie was ik zwanger.
Neem tijd om te rouwen maar zie ook wanneer het tijd is om verder te gaan…
één jaar geleden
Hoe lang bleven jullie echt pijn en krampen hebben? Het bloeden is minder maar nog steeds last van veel krampen/pijn. Ze zijn vandaag weer erg intens en ibuprofen lijkt weer niet te helpen
één jaar geleden
Iemand die na de miskraam, nog altijd last heeft? Ik moest colposcopie doen en die dit mega veel pijn. Eigelijk alleen al de eendenbek deed echt pijn. Seks hebben met me vriend zal er dus zeker nog niet inzitten aangezien het echt allemaal echt pijn doet.
Nog iemand die nog miskraam en curretage pijn bij seks enz heeft?
één jaar geleden
Reactie op hoop op een wondertje
Iemand die na de miskraam, nog altijd last heeft? Ik moest colposcopie doen ...
Ik zou dit wel bespreken met een arts… want dat lijkt me niet normaal. Ik heb 4x medicatie moeten nemen en ze dachten dat alles weg was (vruchtzakje was met 4e keer eindelijk gelost) maar nu uiteindelijk nog een operatie nodig gehad voor restweefsels weg te halen; miskraam van eind september is bij mij dus nu ook pas helemaal rond, nu een ronde rust voor het lichaam en dan kunnen we weer vooruit kijken. Ik hoop dat snel je pijn kan worden weggenomen of deze toch weg gaat en je ook terug vooruit kan gaan!