6 Reacties

3 maanden geleden

Mijn baby is 23 weken en er komen ook nog grote hoeveelheden´ melk terug. Ik ben ondertussen ook al enkele weken patatjes aan het geven in de hoop dat het wat zou helpen. Maar dat doet het niet. Nu komt er 's avonds soms melk terug met stukken eten die hij om 10u30 at. Ik las dat dit nog lang kan duren, maar beter gaat wanneer ze kunnen zitten omdat ze dan steeds minder en minder liggen. Ik ben al blij dat hij nu geen pijn meer heeft van die reflux. Toen hij kleiner was heeft hij even medicatie gekregen voor reflux. Nu is er soms nog een huiltje terwijl het terugkeert en het zit wat vast precies (bv als hij in maxi cosy in auto zit)

3 maanden geleden

Reactie op MariekeD88

Mijn baby is 23 weken en er komen ook nog grote hoeveelheden´ melk terug. I ...
Hij krijgt trouwens borstvoeding. Ik denk dat de soort melk niet zoveel uitmaakt.

3 maanden geleden

Mijn baby van 22 weken geeft ook nog altijd veel terug na de voeding, ze noemen hem een happy spitter omdat hij er zelf niet echt last van heeft. Krijgt zowel borst- als flesvoeding en eet al een kleine maand patatjes ook. Normaal na 6 maanden zou hun maagklepje beter moeten werken dus hopelijk dan wat beter.

3 maanden geleden

Mijn zoontje van 5maanden had er ook last van. Ik denk niet dat hij er veel last van had maar vond het toch best zielig om dat aan te zien. Ik heb met de hulplijn van Nutrilon gebeld en zij raden mij aan om Nutriton aan te schaffen. Dat is op basis van johannesbroodpitmeel en het dikt en omkapselt de melk waardoor het in zijn maag blijft. Nog maar sinds gisterenavond aan het gebruiken en het teruggeven is al goed verminderd. Je kan deze toevoegen aan afgekolfde melk of KV.

3 maanden geleden

Mijn dochter doet dit ook (wel borstvoeding) als ze teveel gedronken heeft. Vroedvrouw zei dat dit geen kwaad kon als ze er zelf geen last van had. Misschien proberen met een kleiner flesje?

3 maanden geleden

Reactie op KatherineMac

Mijn dochter doet dit ook (wel borstvoeding) als ze teveel gedronken heeft. ...
Met een kleiner flesje is ze precies niet verzadigd genoeg :/