4 Reacties
7 maanden geleden
Mn dochter is 3 weken oud en sinds een week ook hetzelfde hier. Mn enige bezigheid is tegenwoordig aanleggen en kolven. Zit hier 1,5 uur tussen en als ik wat chance heb en ze slaapt iets langer 2/2,5uur. Best wel lastig soms omdat ik nog een peuter van 2,5 jaar en ene van 1 jaar heb rondlopen. Aanleggen duurt dus lang en kan ik me dat overdag met andere kids niet permiteren dus begon ik te kolven maar is net genoeg voor die avond zoals je zelf ook zegt. Ze drinkt per keer 120 maar geraakt precies niet verzadigd😒
7 maanden geleden
Is bij ons ook zo ... Dat ziin clustermomenten en is helemaal normaal. Is vooral troost dat ze dan zoeken en hebben vooral mama nodig. Zoveel mogelijk aanleggen zodat je lichaam door heeft dat het meer melk moet produceren. Bijvoeden is meestal niet nodig....
7 maanden geleden
Is clusterdrinken , wat goed is voor je melkproductie en de hechting met je baby. Mijn eerste kindje had dit heel hard. Ik kon haar niet op ander plekje leggen dan bij mezelf. (Overdag was dat ook moeilijk maar 's avonds onmogelijk) Mijn zoontje van 5 weken heeft het ook maar veel minder. Ik kan er nu van genieten omdat ik me er gewoon bij neerleg dat het zo is, ik niet meer op zoek ga naar middeltjes om het te verminderen en het beschouw als verplichte rust: in zetel zitten, voeden en tv-kijken. Ik duim wel altijd dat ik nog de kans krijg om op het gemak te mogen avondeten 😋