18 Reacties
één jaar geleden
Aller eerst sterkte met je/ jullie verlies!!
Ik exact 4 weken later.. maar dat verschilt per persoon.. dat hangt ervan af wanneer je eisprong komt of is geweest… een vriendin had ze 6 weken later dus het verschilt echt..
één jaar geleden
Reactie op jeska24
Hey,ik 24 september miskraam gekregen.was 11 wkn ver.nog altijd geen maands ...
Hebben jullie het dan al kort erna weer gedaan. Mij werd gezegd dat je u eerste regels moet hebben
één jaar geleden
Reactie op Maité1409
Hey, ik heb op 5 oktober medicatie in moeten brengen voor miskraam eruit te ...
Het ik ben het 27/10 te weten gekomen is deels spontaan uitgekomen. Dan deel door gynaecoloog met klem maar was nog niet helemaal weg erna blijkbaar terug na gynaecoloog zag ze idd nog zitten. 13/11 curettage alsnog gehad.
Ben nog steeds mega duizelig ene
één jaar geleden
13/11 curettage gehad. Nu was het al paar dagen gestopt. Me buik bleef ze ergens wa raar voelen nu weer wat meer menstruatiekrampen en terug bloedverlies. Weet niet goed wat ik moet doen. Ben sowieso nog steeds erg duizelig en wa misselijk. Slapjes
één jaar geleden
Reactie op BR
Oei, zou je dan niet naar de huisarts bellen of je gynaecoloog?
Ja ga straks doen. Bloeding is nu wel weer echt effectief en krampen ook erger dan gisterenavond. Ben zo bang. Is al zo heftig geweest. De duizeligheid en misselijkheid en vermoeidheid is ook al week aanwezig
één jaar geleden
Reactie op BR
Hi,
Aiii ocharme toch. Gaat het wat beter met je?
Ik heb uiteindelijk mijn ...
Hey, ja ondertussen gaat het wel! Heb een mooi griefboxje gemaakt voor de verwerking!
Nu 4 dagen geleden mijn regels terug gehad na de miskraam, dus begin december kunnen we opnieuw proberen❤️🙏🏼
één jaar geleden
Hoi, volgens de gynaecoloog zou ik morgen me regels moeten krijgen. Heb al enkele dagen echt last van krampen. Ik vind het vreselijk. Ik hoor nu normaal helemaal niet ongesteld te worden. Ik zie het echt niet zitten. 😭
één jaar geleden
Reactie op BR
Oei? Normaal moest je niet ongesteld worden dan? Hoezo nu wel?
Hoe zit het ...
Wel ja normaal zou ik nu hartstikke zwanger moeten zijn.
Heb wel nog last van duizeligheid. Mijn krampen zijn nu wel weer terug.
Ik ben voorlopig nog steeds niet ongesteld. Ik denk de hele tijd dat het doorkomt maar helemaal niks.
Heb nog geen test gedaan omdat ik gewoon niet kan geloven dat ik zwanger kan zijn. Heb ook helemaal geen symptomen. En echt krampen als me regels. Snap het niet.
En wil gewoon ook niet testen om dan te zien dat het helemaal niks is.
Ik ben echt in de war.
één jaar geleden
Reactie op BR
Heb je al een test gedaan?
Je bloedtesten, negatief, echo gehad terug en die toonde aan dat ik me regels wel heb gehad. Of ja slijmvlies is weer zoals na je regels. Maar dus niks gehad. Bloed was ook genomen en daarin zagen ze ook dat ik terug voor mijn eisprong zit. Dus geen idee wat er aan de hand is. Ook mega veel pijnklachten gehad. Plus nu nog altijd mega veel naar toilet ookal ben ik net geweest. Maar met antibiotica is de pijn wel beter.