12 Reacties
2 maanden geleden
Klinkt een beetje alsof hij daar een "split night" doet dus eigenlijk klaar is om terug wakker te zijn in het midden vd nacht. Misschien proberen bedtijd s avonds wat te verlaten en dat een week/10 dagen vol te houden om te zien of er effect is? Misschien heeft hij gewoon wat minder slaap nodig sinds die sprong...
2 maanden geleden
Reactie op Dgf
Klinkt een beetje alsof hij daar een "split night" doet dus eigenlijk klaar ...
Danku voor de reactie ga ik zeker eens proberen
2 maanden geleden
Reactie op Dgf
Klinkt een beetje alsof hij daar een "split night" doet dus eigenlijk klaar ...
Moet wel zeggen hij gaat al vrij laat slapen vindt ik tussen 21.30 en 22.30 u meestal. Soms eens rond 21 u maar dat gebeurt niet veel
2 maanden geleden
Reactie op Dgf
Oh ja dat is al vrij laat. En dutjes overdag inkorten, dat kan misschien oo ...
Smorgens is hij wakker rond 8 u dan doet hij een dutje rond 10 u tot 12 meestal dan het volgende dutje rond 15u ongeveer een uurtje en dan nog een kort powernapje rond 18 u een 20 tal min zijn dit te lange of te veel dutjes denk je?
2 maanden geleden
Hallo, ik had net het zelfde voor. Wat ik nu doe is van 19h tot 20 nog een dutje laten doen en om 22h nog eens borstvoeding en dan naar bed.. nu slaapt hij beter. Niet dat hij doorslaapt deed hij nooit maar hij wordt niet meer ‘klaarwakker’ ik geef zn tutje en hij slaapt weer verder
2 maanden geleden
Reactie op Irona
Hallo, ik had net het zelfde voor. Wat ik nu doe is van 19h tot 20 nog een ...
Dus je heeft hem nog een extra dutje van een uurtje dan als ik het goed begrijp. Ja kan ik eens proberen maar meestal is hij van 18.30 tot 22 u wel goed en klaarwakker
2 maanden geleden
Reactie op Irona
Maar omdat Noah nog doorbroken slaapt, slaapt hij zeker nog 4h in de dag.. ...
Als ik hem langer wakker hou overdag zijn de nachten nog erger heb dit al geprobeerd
2 maanden geleden
Misschien probeerde je het al, maar zou het misschien werken om goed te focussen op dag/nacht.
Mijn zoontje heeft duidelijk voldoende prikkels nodig en moet ook zeker eens buiten geweest zijn voor een betere nacht.
Dus overdag goed veel naar buiten gaan, binnen altijd voor voldoende licht zorgen, radio op, veel interactie, ...
's Nachts rood lichtje (ipv wit of geel) of toch zeker super gedempt, weinig interactie, stil praten als praten nodig is, ...
2 maanden geleden
Reactie op MariekeD88
Misschien probeerde je het al, maar zou het misschien werken om goed te foc ...
Ga zeker eens proberen wat meer buiten te komen dan als dit kan helpen de andere tips idd al geprobeerd maar toch bedankt