6 Reacties
6 maanden geleden
Bij mijn zoontje was er een vermoeden. Dus moest ik eerst een week dieet nemen en dan effect bekijken. Er was geen verschil. Ik moest wel blijven dieet volgen maar hij kreeg bovenop medicatie voor reflux gekregen wat wel effect had. Na die week moest ik dieet van kinderarts stoppen en mij eens een dag "goed laten gaan". Als hij weer meer last had moest ik terug stoppen. Kinderarts zei toen dat dit wel tijdje duurt voor alle koemelk weer helemaal weg is.
6 maanden geleden
Mijn dochtertje heeft het ook. Hangt heel hard van persoon tot persoon af en van wat je gegeten hebt - daarom stuurt vroedvrouw of arts je 2 tot 4 weken op dieet bij vermoeden, zodat zeker alles dan uit je lijf en dus ook je melk is. Ik denk dat jij door deze test dan wel zeker kan zijn dat het koemelkallergie is, niet? Dan zou ik even met je vroedvrouw of arts checken hoe je van hieruit best verder gaat...
6 maanden geleden
Hier ook een baby’tje met kma! Volgend de vroedvrouw is het na 3-4 dagen uit de moedermelk ( ik speek wel over begin kma-dieet en weet niet hoe dit zit bij een avond ‘zondigen’ ) maar duurt het bij het baby’tje wat langer voordat de darmen weer tot rust komen.
6 maanden geleden
Mijn vroedvrouw en pediater zeggen 2 weken voor het volledig uit je melk is 😬
Maar dat ging wil over het begin van het dieet en niet na een keertje zondigen. Heb je niemand zoals een vroedvrouw die jullie wat opvolgt qua allergieën waar je het bij kan navragen?
6 maanden geleden
Ik heb vorige hetzelfde gehad en dit was ongeveer na 4 dagen uit de melk (volgens zijn krampjes enzo).