Hallo mama’s na ons hele bv problemen te lezen in vorige post waren we super gelukkig omdat ons zoontje sinds een goede week terug aan de borst drinkt en geen kunst voeding meer bij krijgt maar het geluk is van korte duur. Voeden op verzoek noemen ze het maar ik ben bijna op en ten einde raad momenteel drinkt hij dag en nacht elk uur aan de borst hij is 9 weken oud nu. Hij drinkt 1 borst per voeding en valt in slaap aan de borst na ongeveer 15 min drinken. Max 1 uur later wil hij de andere borst met hetzelfde verhaal. Is dit normaal voeden op verzoek want dit is zooo vermoeiend en hij heeft deze nacht geen plas pamper gehad wel 12 uur lang niks dus begin me wel wat zorgen te maken. Uit wanhoop ben ik deze ochtend kunst voeding gaan halen en heb hem een flesje gegeven kort erop een goede plaspamper wel nog wat donker van kleur wellicht door lang niet te plassen beetje meer geconcentreerd zijn plas. Nu ziet hij er gelukkig en vol uit. Ik heb al geprobeerd te kolven na de voeding zodat ik dan zou zien wat hij effectief drinkt maar kolven na de voeding lukt niet er komt geen druppel meer uit omdat hij zo snel na elkaar aan de borst drinkt. Graag beetje advies als iemand hierbij kan helpen aub want deze mama weet het even niet meer momenteel