5 Reacties

één jaar geleden

Floradix eens proberen! Dat werkt beter dan supplementen.

één jaar geleden

Nemen jullie dit samen met zwangerschapsvitamines? Op de bijsluiter van mijn ijzertabletten staat dat het niet samen mag met zink of calcium en dat zit wel in die vitamines

één jaar geleden

Ik zou eigelijk gelijk vragen om aan de baxter te gaan. Had ook erge ijzertekort bij mijn vorig zwangerschap rond de 30 weken, volgens mijn gynaecoloog kon het ook even duren met de supplementen dus moest ik 2 x aan de baxter en voelde meteen al verschil qua energie, nu na een jaar terug zwanger en in mn bloedwaarden bleek dat ik een goeie reserve heb aan ijzer.

één jaar geleden

Reactie op Little Blue

Nemen jullie dit samen met zwangerschapsvitamines? Op de bijsluiter van mi ...
Uit resultaten suikertest deze week bleek mijn ijzer ook aan de lage kant te staan (en hierdoor ook mijn hemoglobine & hematocriet). Mijn arts raadde me aan met mijn zwangerschapsvitamines (Omniabionta pronatal+) te stoppen en in de plaats een ijzerkuur te nemen nu. Ik vroeg of ik niet beide kon combineren en ze zei dat dat overkill zou zijn, dat ik wss geconstipeerd zou geraken…

10 maanden geleden

Hier ook ijzertekort, had 23 op mijn bloedname 2 weken geleden ondanks dat ik al van Januari Tardyferon 80mg bijnam. Was zelf héél moe afgelopen weken, en gynae zei om het ijzerinfuus nog uit te stellen omdat het ook nadelen voor baby kan hebben. Ze zei van de Tardyferon nu elke ochtend nuchter te nemen met een glas vers fruitsap. Ook ben ik na aanraden op een MamaBlog ook deze RoosVicee Ferro gaan halen. Zo neem ik iedere namiddag nog een lepel met water. (Hier zit ook vitamine C bij voor betere opname van het ijzer) en ik krijg de indruk dat ik veel minder moe ben sinds ik dit neem.. en ik ben 35w nu. Voel me beter 👍 Hopelijk ben je er iets mee 🤗