Hey mama's
Ik lees eindeloos veel vragen over het slaapritme van jullie kindjes en wil deze tip echt niet meer onthouden aan iemand dus maak ik er graag even een topic over.
Ik snap de vraag naar slaaptraining / methodes / tips... Want de wakkere momenten kunnen soms uitzichtloos lijken en dan wil je alles doen om je kindje te doen slapen.
Deze vraag stelde ik 2 maanden geleden ook aan mijn vroedvrouw, want wij waren elks 1u bezig om onze dochter in slaap te wiegen & zij is al een brokje van 8kg.
Mijn vroedvrouw raadde ons het boek van 'zachte nachten' aan en ik kan dit boek enkel en alleen aan iedereen aanraden!
Het is geen slaaptraining dus geen quick fix waarmee je de eerstvolgende sprong opnieuw mee bezig bent.
Het is een boek die de wetenschap achter het slaapgedrag van je kindje achterhaalt en dit in heel simpele taal uitlegt aan je + zachte handvaten meegeeft waarmee jijzelf beslist of je ermee aan de slag gaat of niet. Dus geen 'cry it out' methode die ons moederhart is 1000 stukken doet breken.
Ons gezin is na het lezen van dit boek echt helemaal tot rust gekomen bij slaapmomentjes. Geen stress meer rond 'hoe lossen we dit op?'
Ik twijfel ook niet meer aan mezelf als mama en dat is zo'n opluchting.
Dus mama's/papa's, als jij dit nu leest en echt zoiets hebt van: hoe in godsnaam gaan wij onze nachten overleven? Koop jezelf dit boek aan!
Ik krijg hier trouwens niks voor ofzo hé ☺️ ik wil deze waardevolle informatie niet onthouden, want iedereen verdient stressvrije nachten 🤍🤍🤍