9 Reacties

茅茅n jaar geleden

Het park zetten wij pas de laatste maand . En de slaapkamer beginnen we volgende maand ergens met verven en meubeltjes kopen nu 21+ 2 :)

茅茅n jaar geleden

Ik ben nu 22w3d en wij hebben afgelopen weekend de kleerkast gaan halen en in elkaar gestoken. Heb al heel veel kledij gekocht dus word er wel gelukkig van dit allemaal al uit te stallen. Zo heb ik een overzicht en kan ik ook maat per maat beginnen wassen. Dit stel ik wel uit tot na 24w. Babybedje en box hebben we ook reeds maar nog niet in elkaar gezet. We willen nog 1muur in een kleur zetten, wrsnlk dit weekend maar nog tijd genoeg. Alhoewel ik er ook heel graag mee bezig ben, probeer ik mezelf er wel van te behoeden niet al te snel te gaan

茅茅n jaar geleden

Ik ben iets voorbij 23 weken en het park staat hier al 2 weken 馃檲 de bedjes en co sleepers ook al 2 weken.. nu beginnen we stilaan met kleertjes 馃檲馃グ

茅茅n jaar geleden

Hier alles aangekocht al, eind deze maand leveren ze de slaapkamer en park. Eind deze maand beginnen we te schilderen. Wij willen alles klaars hebben tegen eind februari ivm kans op vroeggeboorte.

茅茅n jaar geleden

Hi, ik denk dat het nooit te vroeg is 馃槄 mijn man is nu nog bezig met de babykamer. De mottige behang van de vorige eigenaars eindelijk weg. Dus alles opschuren en dan onze muren nog schilderen. De babykamer hebben we op het ook is levertijd van 3 weken dus zittem we nog safe ( wachten nog met bestellen anders is dat toch maar weer iets dat we moeten stockeren ookal hebben we plaats dan toch liever direct in de babykamer ;) Het parkje hebben wij afgelopen week in de living geplaatst zodat de huisdieren ook kunnen wennen ;) ik ben nu 20+ 4 :)

茅茅n jaar geleden

Hey! Ik ben nu 21w en wij hebben ook alvast wat kleertjes gekocht, zeker voor de eerste 3 maanden en zijn ook al stap per stap bezig met de babymeubeltjes 鈽猴笍

茅茅n jaar geleden

21 weken en het park staat ook al klaar nu beginnen schilderen aan de kinderkamer

茅茅n jaar geleden

Hier 21w+5 en de babykamer is geschilderd, kast en verzorgingstafel is al geinstalleerd op de kamer en al klein beetje begonnen met spulletjes te wassen van men eerste dochter die we hergebruiken voor ons 2 de meisje 馃グ

茅茅n jaar geleden

Nu 21 weken en hier begint de nesteldrang ook! Wij maken komende maand ook de babykamer volledig in orde, maar wij hebben gewoon graag die rust in ons hoofd 馃グ馃檹馃徏. Park & co-sleeper staan al in elkaar 馃き het is gewoon zo fijn om alles stilaan voor te bereiden, ookal lijkt het nog vroeg hihi