Dag mama’s
Ik heb hier al een paar keer dingen gepost over de moeilijke zoektocht naar de juiste kunstvoeding voor mijn zoontje van ondertussen 11weken oud.
Nog eens kort geschetst het onrustig gedrag en krijsen van mijn zoontje is gestart toen hij ongeveer 3 weken was. Meteen afspraak gemaakt toen bij kinderarts en hier kwam verborgen reflux naar voor. Gestart met gaviscon dit was onvoldoende dus ondertussen ook al reeds een dikke maand omneprazole aan het geven.
Het leek hiermee niet helemaal te betere en had het gevoel dat het mogelijks ook koemelkallergie kon zijn vermits ik dir ook gehad heb. Na overlrh met kinderarts dan gestart met althere (verknipte koemelkeiwitten) dit ongeveer een 4-tal weken geprobeerd, er was een minimale verbetering. Lio was iets minder onrustig maar huilde nog erg veel en was vaak ontroostbaar. Dus sinds dinsdag opnieuw op advies van kinderarts overgeschakeld naar volledig koemelkvrije voeding namelijk alfamino.
Nu heb ik het idee dat hij steeds meer onrustig wordt en opnieuw erg veel weent. Hij geeft ook erg veel terug hiervoor dikke we de voeding al in me gelilact.
Verder moet hij nu ook vazk erg hoesten na zijn voeding, soms zelf zo erg dat hij echt rood wordt.
Iemand nog tips of is dit herkenbaar voor iemand? Het is voornamelijk na zijn pap dat hoj alrijd erg onrustig is.
Sorry voor het lange bericht maar alle tips of ervaringen zijn welkom!