8 Reacties

8 maanden geleden

Mij hebben ze afgeraden om die regel van 10/10 te volgen. Zou te maken hebben met de vette melk die achteraan in de klieren ligt hiervan geraken ze verzadigd. En die hebben ze na 10 min niet altijd binnen Soms kan ik aan 1 borst 30 min bezig zijn en aan de andere 15

8 maanden geleden

Reactie op celine80

Mij hebben ze afgeraden om die regel van 10/10 te volgen. Zou te maken heb ...
Hoe hou je de babh wakker? Ik pas de regel puur toe doordat ze eigelijk na 10 minuten in slaap valt aan de borst, maak ik haar wakker en geef ander borst.

8 maanden geleden

Reactie op MomLi

Hoe hou je de babh wakker? Ik pas de regel puur toe doordat ze eigelijk na ...
Hij valt in slaap aan 1 borst en eens ik hem wil laten boeren wordt hij wakker en vraagt hij nog eten. Sowieso als de baby in slaap valt en niet verder vraagt is het teken dat hij/zij voldaan is. Dan begin ik de volgende keer met de borst waar baby niet van gedronken heeft

8 maanden geleden

Reactie op celine80

Hij valt in slaap aan 1 borst en eens ik hem wil laten boeren wordt hij wak ...
Oh oke, omdat ze na een uur terug wakker wordt denk ik dat ze niet verzadigt geraakt. Zo elk uur aan de borst is voor mij ni haalbaar doordat ik nog 2 peuters heb rondlopen thuis.

8 maanden geleden

Ik geef mijn zoontje telkens 1 borst. Wisselvoeden werd me ook afgeraden. Hij drinkt meestal in 2 keer: hij drinkt eerst lang, stopt zelf na tijd en moet dan meestal boertje laten. Na het boertje wil hij vaak terug drinken. Dan krijgt hij opnieuw dezelfde borst. Die 2de keer duurt drinken niet zo lang meer. Ik moet hem ook stimuleren dat hij niet in slaap valt anders heeft hij nadien ook weer snel honger. Soms help ik hem door zelf wat borstcompressie te doen. Meestal duurt alles samen zo'n halfuurtje.

8 maanden geleden

Reactie op MariekeD88

Ik geef mijn zoontje telkens 1 borst. Wisselvoeden werd me ook afgeraden. H ...
Oh oke mij werd dan aangeraden om beide borsten aan te bieden dit om ze te blijven stimuleren in het begin

8 maanden geleden

Reactie op MomLi

Oh oke, omdat ze na een uur terug wakker wordt denk ik dat ze niet verzadig ...
Spijtig genog is borstvoeding vaak puur op vraag en niet op bepaalde tijdstippen. Wij eten namelijk ook als we honger hebben🤭