99 Reacties

één jaar geleden

Reactie op momofboysandgirls

Jammer dat t hier nie zo is
Ik heb al gehoord van Nederlanders die de test om die reden in België laten uitvoeren

één jaar geleden

Reactie op (Sabrina) NinaMichiels

Inderdaad ☺️
Zo leuk! En weet je al of het jongens of meisjes zijn?

één jaar geleden

Vandaag had ik mijn echo van 12 weken. Onze baby was heel de tijd op en neer aan het springen. Ongelooflijk schattig om te zien, zo actief! 😍 Nooit verwacht dat er al zo veel beweging kon zijn en dat ik daar niets, maar dan ook echt niets van voel...

één jaar geleden

Reactie op Charlooootte

Vandaag had ik mijn echo van 12 weken. Onze baby was heel de tijd op en nee ...
Hoe leuk!!! Ik heb donderdag om 9u20 mijn echo van 12 weken en nip test. Wat doen ze dan allemaal nog? En is het dan al een uitwendige echo of nog net nie?😋

één jaar geleden

Reactie op nautica

Zo leuk! En weet je al of het jongens of meisjes zijn?
Het zijn jongetjes zoals de papa stiekem al hoopte ☺️

één jaar geleden

Reactie op lolivier

Hoe leuk!!! Ik heb donderdag om 9u20 mijn echo van 12 weken en nip test. Wa ...
Bij mij was dit uitwendig (met volle blaas ) dan erna mocht ik pipi doen voor urine onderzoek (om te zien of er eiwitten in de urine zitten enzo), dan bloed test voor nipt, dan bloeddruk meten en gewicht indien gewenst (dat moest niet verplicht) 😊

één jaar geleden

2 de echo gehad op 12 + 6. Super actief babytje gezien 😍 nu wachten op het resultaat van de nipt.

één jaar geleden

12w+4d❤️

één jaar geleden

13 weken

één jaar geleden

16+5 weken 💕

één jaar geleden

Eerste 3D foto van de tweeling (20 weken) 🥰

één jaar geleden

17 weeks my baby boy 😍

één jaar geleden

20 weken

één jaar geleden

21w+3 ❤️

één jaar geleden

13weken 🥰

één jaar geleden

25+4weken 🥰

één jaar geleden

24.4 onze kleine man doet t goed loopt iets voor 786 gram met 24 weke en vet percentage boven gemiddeld ik ben hier blij mee aangezien ik altijd dusmatuurtje heb gehad ze schattig hem als hij zo doorgroeit tussen 37-38 weken op 3200/3300gram en als ik tot 40 loopt op 3800 wat ik eig nie verwacht