99 Reacties
één jaar geleden
Reactie op testekik
Net te horen gekregen dat er geen hartslag meer is. Mijn hart is gebroken. ...
Zo heftig, had je bij vorige echo al hartje gehoord dan? Hoe ver was je normaal? Sterkte!
één jaar geleden
Reactie op hoop op een wondertje
Zo heftig, had je bij vorige echo al hartje gehoord dan? Hoe ver was je nor ...
Vorige 2 echo’s (vorige week) bij beide hartslag en leek alles ok met het vruchtje. 🥺 wel wat bloed te zien maar was op zich niet alarmerend omdat dat ook van het rekken van de baarmoeder kon zijn. Geen bloedverlies, geen krampen gehad, was ook wat misselijk en gevoelige/grote borsten…normaal rond de 8 weken nu… groei gestopt op 7w3d…
één jaar geleden
Reactie op testekik
Vorige 2 echo’s (vorige week) bij beide hartslag en leek alles ok met het v ...
Had je sinds het gestopt was met groeien dan nog klachten of waren die verdwenen?
Pfft zo heftig, na deze nacht van de nachtmerrie enz vind ik het alsmaar enger
één jaar geleden
Hey, ik had vandaag mijn eerste echo. Ben enorm geschrokken. Gyne zei dat hij denkt dat er twee zijn maar twijfelt. Nu moet ik 19 okt terugkomen. Voel me enorm ongerust want zit met vragen wat als eentje maar leeft? Wat als het toch maar 1 is, wat is dat wat de gyne ziet dan? Mijn vriend zegt dat hij niet blij is met twee…😢
Hij zal het ook even moeten laten bezinken maar is hard om te horen😞 Het gaan een lange twee weken zijn nu..
één jaar geleden
Reactie op lolivier
Hey, ik had vandaag mijn eerste echo. Ben enorm geschrokken. Gyne zei dat h ...
Hoe ver ben je? Ik vind het moeilijk om te zien of het er 2 zijn.. spannende weken. Eenmaal de shock is gezakt zal het wel goed komen.. bij ons was het omgekeerd ik in shock en mijn vriend blij 🙈😂
één jaar geleden
Reactie op testekik
Net te horen gekregen dat er geen hartslag meer is. Mijn hart is gebroken. ...
Veel sterkte :( ik voel met je mee. De gynaecoloog zei begin jullie exact dezelfde zin tegen mij 💔 als je nood hebt aan een gesprek mag je me altijd sturen (als dat gaat via hier, geen idee)
één jaar geleden
Had je sinds het gestopt was met groeien dan nog klachten of waren die verd ...
Ik was wel misselijk, maar het was nog aan het opbouwen. Ik dacht dat het nog te vroeg was. En borsten de laatste dagen iets minder pijnlijk, maar wel nog altijd…
één jaar geleden
Reactie op lolivier
7+4 dus voor 20 mei. Ja gaan moeten afwachten. Zagen een duidelijk witte vl ...
Ach zelfde data zoals mij 🥰, fijn dat je al mocht ik moet nog tot 12/10 wachten
één jaar geleden
Reactie op lolivier
Ja maar liever wat langer wachten en de juiste info krijgen dan buitengaan ...
Je weet tenminste al dat er een hartje te horen is….. met 5 weken had ik ook eentje maar weet je niks mee. Was enkel om zeker te zijn dat het in de baarmoeder zat.
één jaar geleden
Reactie op lolivier
Hey, ik had vandaag mijn eerste echo. Ben enorm geschrokken. Gyne zei dat h ...
Waar zie je witte vlek? Want ik zie niks raars op die echo zelfs
één jaar geleden
Waar zie je witte vlek? Want ik zie niks raars op die echo zelfs
Waar die twee kruisjes staan denkt hij 2 te zien. Ben idd heel blij met al 1 hartje maar vraag me af wat hij ziet als het uiteindelijk toch 1 blijkt te zijn. En dat ik zo snel moet terugkomen en zijn vriendelijkheid maken me dan ongerust
één jaar geleden
7 weken er was een goede hartslag en alles is in orde met ons mini ❤️