10 Reacties

5 maanden geleden

'...geen rode* wangetjes' bedoelde ik...

5 maanden geleden

Wat doet ze dan juist aan de fles? Wegduwen ? Wenen?

5 maanden geleden

Reactie op LynnRmrs

Wat doet ze dan juist aan de fles? Wegduwen ? Wenen?
Wenen...

5 maanden geleden

Reactie op bbbppp

Wenen...
Mijn dochter had enorm veel last van sprong 4. Dat uiten bij haar in slecht drinken. Wenen aan de fles, fles wegduwen met tong, wegkijken, overstreken aan de fles weinig drinken. Ik weet niet of dit misschien het zou kunnen zijn..

5 maanden geleden

Reactie op LynnRmrs

Mijn dochter had enorm veel last van sprong 4. Dat uiten bij haar in slecht ...
Dat zijn wel inderdaad dezelfde dingen dat mijn dochter nu dus ook doet... Wat hebben jullie hiervoor gedaan? Vind het zo zielig om haar zo te zien... 😔

5 maanden geleden

Reactie op bbbppp

Dat zijn wel inderdaad dezelfde dingen dat mijn dochter nu dus ook doet... ...
Eigenlijk hebben wij nietveel kunnen doen.. weken hebben we gesukkeld ( sprong 4 is een lange). Vaak in andere houdingen drinken gegeven. Wat soms hielp is ons dochter met haar rug tegen onze buik houden en dan zo drinken geven (kon ze ook meer rondkijken) Vaker drinken aanbieden deden wij ook.. dat ze toch telkens wat kleine beetjes op had zodat ze opt einde van de dag genoeg had. Plots kon ze rollen en wisten we dat de sprong over was en toen dronk ze ook weer normaal 🫣 Ik zou wel zeker naar de dokter gaan om keelpijn ofzo uit te sluiten.. Maar dan weet je dat sprong 4 ook bestaat 😅

5 maanden geleden

Reactie op LynnRmrs

Eigenlijk hebben wij nietveel kunnen doen.. weken hebben we gesukkeld ( spr ...
Heel erg bedankt voor uw reactie!🥰

5 maanden geleden

Heeey ! Hoe is het er nu mee ? Ben je bij de dokter geweest ?

5 maanden geleden

Reactie op LynnRmrs

Heeey ! Hoe is het er nu mee ? Ben je bij de dokter geweest ?
Hey! Ja hoor, wij zijn bij de dokter geweest. Ze heeft een aftje in haar mond... Vandaar dat ze iedere keer huilt bij het drinken (doet pijn) ... De dokter heeft wel gezien dat het aan het genezen was. Ik moest perdolan geven als ze pijn had. Groetjes xx

5 maanden geleden

Reactie op bbbppp

Hey! Ja hoor, wij zijn bij de dokter geweest. Ze heeft een aftje in haar ...
Ooh super !! ☺️ dan komt het terug inorde