14 Reacties
3 maanden geleden
Wij hebben zo een grote poster gekregen van Kind&Gezin, vond ik vrij duidelijk. Hebben jullie die niet gehad?
3 maanden geleden
Ik heb al een soepje gemaakt met van alles erin en heeft hij super gretig opgegeten en nergens last van gehad. Patatjes doe ik wel met enkel 1 groente erin voorlopig
3 maanden geleden
Reactie op DandelionSell
Wij hebben zo een grote poster gekregen van Kind&Gezin, vond ik vrij du ...
Nee niets gekregen.. ik kreeg ook de reactie dat ik de info aan mn vroedvrouw moest vragen. Hij heeft wel veel uitgelegd maar ik heb er niet aan gedacht deze vraag te stellen
2 maanden geleden
Reactie op LynnRmrs
https://www.kindengezin.be/nl/thema/voeding/vaste-voeding/warme-maaltijd
...
Ja blijkbaar kijken ze je baby ook helemaal na op consultatie.. bij ons niet gewoon prikjes en hop naar huis. Noah is 5 maand en heb daar ook nog nooit een verpleegster gezien. Op alle artsen dat ik al heb gehad was er maar 1 iemand die mn baby heeft nagekeken op alles..
2 maanden geleden
Reactie op Irona
Ja blijkbaar kijken ze je baby ook helemaal na op consultatie.. bij ons nie ...
Maar allee dat kan toch niet?
Bij ons kijken ze altijd alles na. Reflexen, bewegingen, metingen,
Vragen hoe het gaat enz..
Ben al 2 keer bij de verpleegster geweest die dan alles uitlegd over het eten enz..
2 maanden geleden
Reactie op Irona
Ja blijkbaar kijken ze je baby ook helemaal na op consultatie.. bij ons nie ...
Absoluut nodig, ze checken telkens zijn reflexen en vooruitgang hier... En als ie iets niet of minder doet geven ze tips hoe het te stimuleren... K&G Oudsbergen is echt héél fijne ondersteuning! Kan je niet naar een ander kantoor gaan?
2 maanden geleden
Reactie op DandelionSell
Absoluut nodig, ze checken telkens zijn reflexen en vooruitgang hier... En ...
Inderdaad, je kan normaal naar een ander kantoor gaan in een ander dorp. Kzou anders eens bellen naar kind en gezin..
Ik ben van zonhoven, hier ook echt top. Heb zelfs de nummer van de verpleegster en mag haar altijd een whatsappje sturen met vragen..
2 maanden geleden
Reactie op LynnRmrs
Inderdaad, je kan normaal naar een ander kantoor gaan in een ander dorp. Kz ...
Een whatsapp nr heb ik ook maar niet van de verpleegster.. er was ook een hele heisa dinsdag want blijkbaar was Noah en nog enkele baby’s 1 cm gekrompen omdat die vrijwilligers de meetlat verkeerd gebruikte.. na enkele kindjes dat te kort leken begon die verpleegster haar wel vragen te stellen aan wie het lag. Maar er is geen vaste personeel dus het wordt gezellig de volgende keren als een andere persoon de metingen ziet.. kunnen we weer een hele uitleg geven
2 maanden geleden
Reactie op Irona
Een whatsapp nr heb ik ook maar niet van de verpleegster.. er was ook een h ...
Oeii hmm.. nu de metingen verschillen bij ons ook wel.
Ons dochtertje is al paar keer in het zh geweest en daar meet ze altijd anders.. ik neem de lengte altijd met een korrel zout bij kind en gezin.